Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-08-2013, 16:20   #4
Pinhead
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
MAGIA I MECHANIKA W SESJI
To siła, energia, która obecna jest w całej Cerilli. Wszelkiej maści magicy, czarodzieje potrafią skupić ją i kierować nią tak, aby wywołać upraginione efekty. Przez zwykłych ludzi magia postrzegana jest jako coś niezwykłego, tajemniczego i niebezpiecznego. Jedynie elfy uważają ją za normalną część życia i praktyczną sztukę.
Wszelkiej maści osoby zajmujące się magią poświęcają większość swego na doskonalenie sie w sztuce, szukanie nowych zaklęć, inkantacji, czy pieśni.
Wszelka magia oparta jest o zasadę rozumienia przypływu tajemniczej energii i rozwoju praktycznych technik, które pomagają nią manipulować.
Magia boska polega na umiejętności skupienia i kierowania boską energią. Wiara jest niezbędnym czynnikiem do kierowania tą energią. Im większa wiara i większe naśladownictwo danego boga, tym większa umiejętność czarowania.

Wskrzeszenia są rzadkością na Cerilli, gdyż większość kapłanów uważa, że śmierć jest wolą bogów i nie można się jej sprzeciwiać. Dodatkowo osoba ożywiona, jeżeli była dziedzicem krwi, traci swą moc. Wskrzeszenia, których dokonywano przeważnie miały fatalny finał.

Czarodzieje mogą korzystać ze wszystkich szkół magii poza Iluzją i Poznaniem. Dodatkowo czarodzieje regenci mogą korzystać z magii Królewskiej.

Mebhaighl, czyli źródła magicznej mocy. Ogólnie źródłem mocy jest wszystko związane z naturą. Kamień, drzewo, mgła. Jednak źródeł naprawdę potężnej mocy jest natura dzika i potężna. Źródło może przybrać różną formę. Może to być dzika, nieokiełznana rzeka, wysoka góra lub niedostępna jaskinia. A przede wszystkim miejsca nieskażone obecnością człowieka. Każda ingerencja człowieka osłabia źródło i powoduje zaburzenia w nim.

Magowie regenci mogą kontrolować moc źródła, a nawet kontrolować jej przepływ i tworzyć kanały mocy. Mag regent wręcz fizycznie odczuwa przepływ mocy przez domenę. Im większe zjednoczenie z domeną, tym lepiej może kontrolować przepływ mocy.

Magia w sesji
Mechanicznie jesteście tak 3-4 lvl i macie dostęp do czarów z tych poziomów. Dodatkowo z uwagi na specyfikę sesji, jak i świata są możliwe w zależności od okoliczności i sytuacji czary autorskiej. Jakieś specyficzne wykorzystanie przypływającej obok energii lub jej wykorzystanie.

Triumwirat, a magia
Teoretycznie cała trójka będzie mogła mieć dostęp do tych czarów. Dlatego teoretycznie, gdyż na razie żyje dotychczasowy regent i to on jest połączony w mistyczny sposób z domeną. Aby pozbyć się tego połączenia trzeba albo zabić regenta, albo zmusić go do rytuału abdykacji i oficjalnego przekazania władzy nad domeną.
Rytuał taki sprawi, że mistyczna władza nad energią domeny zostanie przekazana osobie/osobom, które będą w tym rytualne brały udział.
Kiedy będziemy mieli to za sobą (w sensie rytuał) to będziemy się bawić budowaniem nowych powiązań, linii i kanałów magicznych i innymi cudami, jakie można wykonać za pomocą tej magii.

Mechanika w sesji
Jak wspomniałem wyżej, wasi bohaterowi są tak mniej więcej na 3-4 lvl. Da to wam wyobrażenie, co możecie, co umiecie itd. Nie będę wymagał listy umiejętności i innych zdolności. Wszystko jest troszkę płynne, ale mam nadzieję, że się dogadamy. Daje wam dużą wolność, a jeżeli uznam że coś jest poza zasięgiem waszego bohatera, to sprawdzę opis tej czynności, wezmę pod uwagę wszystkie czynniki i rzucę sobie kością, aby sprawdzić wasze szczęście i tyle.
Jedyne o co będę prosił, to rozdanie punktów na cechy. Ponit buy calculator i do wydania 34 pkt.
A także proszę o określenie dwóch wiodących umiejętności, takich w których wasza postać jest wręcz mistrze.
Te wszystkie informacje proszę zamieścić w KP w panelu sesji, razem z umiejętnościami krwi (o ile ktoś ma).
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline