Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-08-2013, 08:28   #22
JPCannon
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Ja tam lubię też sam storytelling Po prostu z mechaniką wszystko w moim przypadku wydaje się bardziej nieprzewidywalne, tak dla gracza jak i MG (sytuacja mocno zmienia się przy kiepskim lub bardzo dobrym rzucie) Chyba nie jedna osoba miała sytuację kiedy wielki boss miał być nie do pokonania, a padł bez problemu i trzeba było kombinować jak to teraz załatać, albo dochodzi do śmiesznych akcji jak potknięcie się o własne nogi przy prostym teście zręczności Storytelling niestety większość uzależnia od decyzji graczy i MG, nie zmienia to faktu, że oczywiście jest to nadal moim zdaniem bardzo fajny styl grania Z mojej strony była to tylko propozycja.

PS. Brilchan akurat o systemie słyszysz drugi raz, bo w Higch School of the Dead też gramy na Savage Worlds
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline