Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-08-2013, 08:05   #21
 
F.leja's Avatar
 
Reputacja: 1 F.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnie
Red face

Cytat:
Napisał Brilchan Zobacz post
Czemu wszyscy tak się upieracie żebt była jakaś mechanika ?!? Ja rozumiem że losowość może być jak przyprawa ale na serio to już druga sesja którą gram u Dragora a jeżeli ta dojdzie do skutku będzie trzecią. I wiecie co ? Wszystkie 3 to ST i nie ma z tym żadnych problemów

Trzeba mieć dobre wyczucie a ten prowadzący je z pewnością ma

Przykro mi jeżeli to zabrzmiało agresywnie ale to chyba 10 raz w tym miesiącu kiedy ktoś narzeka na ST :\
Włacha! (nie wiem o co chodzi... ale się wtrącam XD)
Przy dobrym wyczuciu i odpowiednim nastawieniu ST rządzi.
No ale z drugiej strony, trzeba zrozumieć, że to nie dla każdego... więc, nieważne XD

Hmm... może bym nawet zagrała... hmm...

Pytanie - można sobie kogoś wymyślić? Od podstaw?
 
__________________
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. ~~ Bill Hicks

Ostatnio edytowane przez F.leja : 19-08-2013 o 08:21.
F.leja jest offline  
Stary 19-08-2013, 08:28   #22
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Ja tam lubię też sam storytelling Po prostu z mechaniką wszystko w moim przypadku wydaje się bardziej nieprzewidywalne, tak dla gracza jak i MG (sytuacja mocno zmienia się przy kiepskim lub bardzo dobrym rzucie) Chyba nie jedna osoba miała sytuację kiedy wielki boss miał być nie do pokonania, a padł bez problemu i trzeba było kombinować jak to teraz załatać, albo dochodzi do śmiesznych akcji jak potknięcie się o własne nogi przy prostym teście zręczności Storytelling niestety większość uzależnia od decyzji graczy i MG, nie zmienia to faktu, że oczywiście jest to nadal moim zdaniem bardzo fajny styl grania Z mojej strony była to tylko propozycja.

PS. Brilchan akurat o systemie słyszysz drugi raz, bo w Higch School of the Dead też gramy na Savage Worlds
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 19-08-2013, 09:31   #23
 
F.leja's Avatar
 
Reputacja: 1 F.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał JPCannon Zobacz post
Ja tam lubię też sam storytelling Po prostu z mechaniką wszystko w moim przypadku wydaje się bardziej nieprzewidywalne, tak dla gracza jak i MG (sytuacja mocno zmienia się przy kiepskim lub bardzo dobrym rzucie) Chyba nie jedna osoba miała sytuację kiedy wielki boss miał być nie do pokonania, a padł bez problemu i trzeba było kombinować jak to teraz załatać, albo dochodzi do śmiesznych akcji jak potknięcie się o własne nogi przy prostym teście zręczności Storytelling niestety większość uzależnia od decyzji graczy i MG, nie zmienia to faktu, że oczywiście jest to nadal moim zdaniem bardzo fajny styl grania Z mojej strony była to tylko propozycja.
Dokładnie z tych samych powodów preferuję storytelling od mechaniki. Bo w mechanice wychodzą takie pierdoły... blerg.
 
__________________
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. ~~ Bill Hicks
F.leja jest offline  
Stary 19-08-2013, 11:05   #24
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Cytat:
Pytanie - można sobie kogoś wymyślić? Od podstaw?
Nie jestem prowadzącym ale z tego co pamiętam z naszych rozmów to bez problemu można

Cytat:
PS. Brilchan akurat o systemie słyszysz drugi raz, bo w Higch School of the Dead też gramy na Savage Worlds
Ja wiem miałem na myśli sitting tego koniecznego zła o SW słyszałem już dawno jeszcze na notkach blogowych z poltera

Cytat:
Po prostu z mechaniką wszystko w moim przypadku wydaje się bardziej nieprzewidywalne, tak dla gracza jak i MG (sytuacja mocno zmienia się przy kiepskim lub bardzo dobrym rzucie) Chyba nie jedna osoba miała sytuację kiedy wielki boss miał być nie do pokonania, a padł bez problemu i trzeba było kombinować jak to teraz załatać, albo dochodzi do śmiesznych akcji jak potknięcie się o własne nogi przy prostym teście zręczności
Ja tam nie jestem jakimś szczególnym wrogiem mechaniki do dziś śmieje się z historii jak to mój 1 poziomowy paladyn chyba przez 10 tur tłuk się z monstrualnym pająkiem i obaj pudłowali na skraju śmierci ale za to jaka była satysfakcja jak w końcu trafiłem !

Po prostu tutaj prowadzący od początku powiedział że chcę ST a potem to jeszcze potwierdził a mimo dużego poziomu mocy ma naprawdę dobre wyczucie
 

Ostatnio edytowane przez Brilchan : 19-08-2013 o 11:17.
Brilchan jest offline  
Stary 19-08-2013, 11:09   #25
 
F.leja's Avatar
 
Reputacja: 1 F.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnie
No to poszło moje zgłoszenie
 
__________________
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. ~~ Bill Hicks
F.leja jest offline  
Stary 19-08-2013, 11:19   #26
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Super!
 
Brilchan jest offline  
Stary 19-08-2013, 11:21   #27
 
Dragor's Avatar
 
Reputacja: 1 Dragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłośćDragor ma wspaniałą przyszłość
System jest Storytelling i już. Jestem MG wolno mi

Na razie mamy dwóch graczy z kartami, więc jest nieźle. A i można robić własnych bohaterów, ale to już chyba wszyscy wiedzą.
 
__________________
Gallifrey Falls No More!
Dragor jest offline  
Stary 19-08-2013, 11:50   #28
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Cytat:
Bo w mechanice wychodzą takie pierdoły...
Dlatego trzeba być 7 kroków przed graczami
A na poważnie, położenie bossa zbyt wcześnie daje nowe opcje
Na samym początki "Inwazji" (z niej między innymi czerpie ta sesja) zwykły pomniejszy boss został zdjęty jednym, niesamowicie fartownym krytykiem Został złapany, aresztowany i... stał się głównym znienawidzonym przez graczy osobnikiem chwilę potem jak uciekł
Co jest świadectwem, że nawet sztywność mechaniki pozwala się przekuć w sukces

Dragor, nie odbieraj tego jako namawiania do mechaniki

Nie zgłaszam się (Brilchan zdradził mi parę faktów), ale pewnie będę śledził sesję.
 
Mike jest offline  
Stary 19-08-2013, 12:03   #29
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mike Zobacz post

Nie zgłaszam się (Brilchan zdradził mi parę faktów), ale pewnie będę śledził sesję.
Musiałem żeby uzyskać zgodę na wykorzystanie cudzych pomysłów, stąd nie polecam ewentualnym chętnym zaglądania do komentarzy Inwazji na polterze bo zepsują sobie niespodziankę

Choć nie wiem w jakim stopniu Dragor z tych pomysłów skorzysta
 
Brilchan jest offline  
Stary 19-08-2013, 12:14   #30
 
F.leja's Avatar
 
Reputacja: 1 F.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Dragor Zobacz post
Tony Stark nie jest już Iron Man'em i jest niegrywalną postacią
Ale żyje...
 
__________________
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. ~~ Bill Hicks
F.leja jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172