Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-08-2013, 09:31   #23
F.leja
 
F.leja's Avatar
 
Reputacja: 1 F.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał JPCannon Zobacz post
Ja tam lubię też sam storytelling Po prostu z mechaniką wszystko w moim przypadku wydaje się bardziej nieprzewidywalne, tak dla gracza jak i MG (sytuacja mocno zmienia się przy kiepskim lub bardzo dobrym rzucie) Chyba nie jedna osoba miała sytuację kiedy wielki boss miał być nie do pokonania, a padł bez problemu i trzeba było kombinować jak to teraz załatać, albo dochodzi do śmiesznych akcji jak potknięcie się o własne nogi przy prostym teście zręczności Storytelling niestety większość uzależnia od decyzji graczy i MG, nie zmienia to faktu, że oczywiście jest to nadal moim zdaniem bardzo fajny styl grania Z mojej strony była to tylko propozycja.
Dokładnie z tych samych powodów preferuję storytelling od mechaniki. Bo w mechanice wychodzą takie pierdoły... blerg.
 
__________________
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. ~~ Bill Hicks
F.leja jest offline