Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-09-2013, 13:02   #60
Nemo
 
Nemo's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumny
Aschaar, bez przesady. Dziesięć kostek to pula którą postać która wie co robi powinna mieć mniej więcej na każdą akcje która dotyczy czegokolwiek, o czym ma jakiekolwiek pojęcie. Bez atrybutów i umiejętności na piątkach. Przecież do tej puli wliczają się jeszcze bonusy z ekwipunku i ewentualny wydatek siły woli.
Bohater z trójkami w atrybucie, umiejętności, i ekwipunku (a o to łatwo - dobry makijaż i odpowiednia do okazji sukienka to już będzie przynajmniej plus dwa, prawdopodobnie plus trzy) ma już dziewięć kostek, do których mogą wliczyć się jeszcze bonusy ze specjalizacji (a od czasów GMC, dodajesz wszystkie pasujące do sytuacji, a nie tylko jeden) i wydatku siły woli, więc kompetentny bohater prosto z generacji postaci powinien rzucać od jakichś ośmiu do piętnastu kostek, średnio. Batman (czyli mortal z wysokimi atrybutami, umiejętnościami, wszechstronnymi specjalizacjami i wypieszczonym ekwipunkiem) spokojnie dobije do 20tek na każdy liczący się rzut.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!

Ostatnio edytowane przez Nemo : 04-09-2013 o 13:05.
Nemo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem