Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-09-2013, 10:28   #11
Sierak
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Bestiariusz]



Widmowy Pająk (średni)

CZ Średni nieumarły
Init +2; Zmysły widzenie w ciemności 18m, wyczuwanie drgań 18m, Nasłuchiwanie +0, Zauważanie +0
Języki -

KP 13, dotyk 12, nieprzygotowany 11 (+2 Zr, +1 naturalny)
pw 16 (2 KW)
Niepodatności efekty wpływające na umysł, trucizny, sen, paraliż, efekty zabójcze i nekromantyczne, otumanienie, choroby
Wytrw +0, Ref +2, Wola +3

Szybkość 9 metrów, wspinanie 6m
Wręcz ugryzienie +2 wręcz (1k6+1 oraz 1k4 siły/x2)
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +1; Zwr +2
Spec Atk obniżenie siły

Atrybuty S 13, Zr 15, Bd -, Int 2, Rzt 10, Cha 1
Spec Wł wyczuwanie drgań, cechy nieumarłych
Atuty twardość
Umiejętności -

Widmowy Pająk (duży)

CZ Duży nieumarły
Init +2; Zmysły widzenie w ciemności 18m, wyczuwanie drgań 18m, Nasłuchiwanie +0, Zauważanie +0
Języki -

KP 13, dotyk 11, nieprzygotowany 11 (-1 rozmiar, +2 Zr, +2 naturalny)
pw 33 (4 KW)
Niepodatności efekty wpływające na umysł, trucizny, sen, paraliż, efekty zabójcze i nekromantyczne, otumanienie, choroby
Wytrw +1, Ref +3, Wola +4

Szybkość 9 metrów, wspinanie 6m
Wręcz ugryzienie +4 wręcz (1k8+4 oraz 2k4 siły/x2)
Miejsce 3 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +1; Zwr +4
Spec Atk obniżenie siły

Atrybuty S 17, Zr 15, Bd -, Int 2, Rzt 10, Cha 1
Spec Wł wyczuwanie drgań, cechy nieumarłych
Atuty twardość
Umiejętności -

Widmowe pająki to nieumarłe stworzenia powstałe z chitynowych skorup potwornych pająków, ożywionych przez złe duchy z królestwa Kiaransalee. Potwór wygląda jak za życia, ale po ośmiorgu oczach pozostały jedynie puste oczodoły, przez które widać puste wnętrze skorupy. Istotę otacza cienista aura, która wokół szczęk się zagęszcza, stając się niemal namacalną ciemnością.

Widmowe pająki walczą podobnie jak za życia, ale nie posiadają gruczołów przędnych, więc nie tkają pajęczyn. Brak im również gruczołów jadowych, które zastąpiła energia negatywna.
Obniżenie Siły (zn): Ugryzienie dużego lub mniejszego widmowego pająka obniża również siłę, zgodnie z rozmiarem stworzenia.
Wysączanie energii (zn): Ugryzienie wielkiego lub większego widmowego pająka wysącza energię, zamiast obniżyć siłę. Ofiara ugryziona przez wielkiego pająka otrzymuje jeden poziom negatywny, a ST rzutu obronnego na wytrwałość wykonywanego w celu jego usunięcia wynosi 16. Olbrzymi pająk nakłada na ofiarę dwa poziomy negatywne (ST 25), a kolosalny - 1k4 (ST 39(. Zdolnością specjalną widmowego pająka jest premia do ST wysączania energii równa premii, jaką żyjące robactwo otrzymuje do ST rzutu obronnego na truciznę.
Cechy nieumarłych: Widmowy pająk jest niepodatny na efekty wpływające na umysł, trucizny, uśpienie, paraliż, efekty zabójcze i nekromantyczne, otumanienie, choroby oraz na wszystkie efekty wymagające rzutu obronnego na wytrwałość (chyba że działają one również na przedmioty). Nie wpływają na niego trafienia krytyczne i stłuczenia, obniżanie wartości atrybutów, wysączanie atrybutów oraz wysączanie energii. Ogromne obrażenia nie powodują jego śmierci. Widmowego pająka nie można przywrócić z martwych, zaś wskrzeszenie działa tylko, jeżeli jest skłonny powrócić. Stworzenie to posiada widzenie w ciemnościach (zasięg 18 metrów).
Wyczuwanie drgań (zw): Widmowy pająk może w promieniu 18 metrów od niego automatycznie wykryć położenie wszystkiego, co pozostaje w kontakcie z ziemią.
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 21-09-2013 o 16:06.
Sierak jest offline