Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-09-2013, 10:29   #12
Sierak
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Bestiariusz]



Quth-maren

CZ Średni nieumarły
Init +1; Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +10, Zauważanie +10
Języki -

KP 14, dotyk 11, nieprzygotowany 13 (+1 Zr, +3 naturalny)
pw 65 (10 KW)
Niepodatności kwas
Odporności elektryczność 15, ogień 15
Wytrw +3, Ref +4, Wola +9

Szybkość 9 metrów
Wręcz 2 walnięcia +9 wręcz (1k6+3 plus 1k6 od kwasu/x2)
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +5; Zwr +8
Spec Atk plucie krwią, przerażający wzrok, rozkazywanie nieumarłym, żrąca krew

Atrybuty S 16, Zr 13, Bd -, Int 13, Rzt 14, Cha 15
Spec Wł cechy nieumarłych, odporność na odegnanie +2, szybkie leczenie 4
Atuty czujność, potężny atak, walka na ślepo, zogniskowanie broni (walnięcie)
Umiejętności ciche poruszanie +14, nasłuchiwanie +10, przeszukiwanie +7, ukrywanie się +14, wspinaczka +16, zauważanie +10

Quth-maren to odpychające nieumarłe stworzenia, które do istnienia powołuje duchowieństwo Kiaransalee. Kapłani tej bogini lubią obdzierać wrogów ze skóry - usuwając dokładnie każdy jej kawałek - po czym ożywiają nieszczęśników, mających odtąd tę ohydną postać.
Nieumarły ten wygląda niczym za życia, tyle że nie ma skóry ani tłuszczu - jego "ciało" to tylko mięśnie rozciągnięte na szkielecie. Z jego organizmu nieustannie sączy się żrąca krew. W przeciwieństwie do zombie, do których quth-maren są odrobinę podobni, ci nieumarli nie są bezmyślni i nie rozkładają się.

Quth-maren walczą zaciekle, a przy tym wykazują się sprytem. Zawsze starają się możliwie najlepiej wykorzystać ataki dystansowe oraz wzrokowe, a dopiero potem zbliżają się do przeciwników. Kiedy walczą w grupie, zazwyczaj skupiają się na jednym wrogu, nie dzieląc ataków pomiędzy kilku adwersarzy.
Żrąca krew (zw): Naturalne ataki quth-maren zadają dodatkowe 1k6 obrażeń od kwasu, ze względu na żrącą krew stworzenia. Każda istota atakująca potrowa bronią naturalną lub atakiem bez broni otrzymuje zatem 1k6 obrażeń od kwasu.
Plucie krwią (zw): Raz na każde 1k4 rundy quth-maren może splunąć kulą kwasowej krwi (akcja standardowa) - jest to atak bronią wybuchową. Trafienie w przeciwnika wymaga udanego testu ataku dotykowego na dystans (przyrost zasięgu 3 metry, maksymalny zasięg 15 metrów). Kula zadaje 2k6 obrażeń od kwasu przy bezpośrednim trafieniu oraz 2 obrażenia wynikające ze spryskania, których ofiarą padają wszystkie istoty w promieniu 1,5 metra od miejsca uderzenia pocisku.
Przerażający wzrok (zn): Żywe stworzenie w promieniu 9 metrów od quth-maren, które napotka puste spojrzenie tego nieumarłego, musi wykonać rzut obronny na Wolę (ST 17) - nieudany oznacza, że się skulu ze strachu (traci premię ze Zręczności do KP, nie może działać, a przeciwnicy otrzymują premię +2 do testów ataków wymierzonych w ofiarę).
Rozkazywanie nieumarłym (zn): Ponieważ quth-maren za życia byli złymi kapłanami, mogą rozkazywać nieumarłym jak zły kapłan 5. poziomu. Nie potrafią karcić nieumarłych, ale mają prawo rozpraszać odegnanie i wzmacniać nieumarłych.
Szybkie leczenie (zw): Quth-maren odzyskuje stracone punkty wytrzymałości w tempie 4 na rundę. Szybkie leczenie nie przywraca punktów wytrzymałości straconych w skutek wygłodzenia, pragnienia i duszenia, nie pozwala także zregenerować ani przyłączyć odciętych części ciała.
Cechy nieumarłych: Potwory te są niepodatne na efekty wpływające na umysł, trucizny, uśpienie, paraliż, efekty zabójcze i nekromantyczne, otumanienie, choroby oraz na wszystkie efekty wymagające rzutu obronnego na Wytrwałość (chyba że działają one również na przedmioty). Nie wpływają na nie trafienia krytyczne i stłuczenia, obniżanie wartości atrybutów, wysączanie atrybutów oraz wysączanie energii. Ogromna obrażenia nie powodują ich śmierci. Quth-maren nie można przywrócić z martwych, zaś wskrzeszenie działa tylko, jeżeli są skłonne powrócić. Stwory te widzą w ciemnościach (zasięg 18 metrów).
Umiejętności: Quth-maren otrzymuje premię rasową +4 do testów Cichego poruszania oraz Zauważania.
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 21-09-2013 o 16:06.
Sierak jest offline