Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-09-2013, 16:16   #13
Sierak
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Geografia]



[Krypty Dordrien] Warownię Dordrien w cieniu Gór Ust Pustyni zbudował jhaamdathiański szlachcic, który w -251 RD powiódł swój lud na północ od wybrzeży dzisiejszej Sembii. Dzięki temu jego poddani przeżyli katastrofę, która w -255 RD zniszczyła Jhaamdath.
Władcy Dordrien wznieśli na zachodnich zboczach Wzgórz Sztyletu dużą twierdzę, strzegącą pobliskiego ludnego miasta. Kraj rozkwitał przez mniej więcej sto lat, po czym legł w gruzach, osłabiony napadami orków z gór oraz wygaśnięciem panującego rodu. Większość mieszkańców przenosiła się z powrotem na bardziej zaludnione ziemie w pobliżu Morza Spadających Gwiazd. W -75 RD miasto ostatecznie opustoszało.
Nie pozostało wiele śladów wskazujących na to, że przed pojawieniem się Ludu Dolin, setki lat później, istniało w tym rejonie jakiekolwiek ludzkie osiedle. Zniszczone przez pogodę fundamenty twierdzy Dordrien nadal stoją na jałowym szczycie wzgórza 3 kilometry na południe od krypt. W pobliskiej dolinie można znaleźć pozostałości kamiennego muru oraz szkielety dawnych domostw wieśniaków. Ruiny miasta, na które składa się kilka pokruszonych ścian, porośniętych przez krzewy i krzaki, rozciągają się u podnóża wzgórza, na którym wznoszą się pozostałości twierdzy. Poszukiwacze przygód wiele razy badali resztki zarówno twierdzy, jak i miasta, lecz nie znaleźli nic godnego uwagi.

D1. Wejście do krypt: wejście do krypt, miejsce w którym nocowaliście w większym grobowcu i gdzie starliście się z wampirem.
D2. Górne krypty: tutaj krypty były jeszcze ciosane w kamieniu, wszystko zaś bardziej przypominało korytarze, w tym miejscu chowano bardziej zamożnych mieszkańców (krypta z trumnami to ta, z której przeszukiwania zrezygnowaliście bo uruchomieniu pułapki).
D3. Niższe krypty: właściwie wszystkie ściany mają wydrążone otwory w których chowano zmarłych. Starannie wyciosane korytarze wyższych krypt przechodzą w naturalne ściany jaskini (gwiazdka w kółku to miejsce w którym stał posąg Jergala, zaś czarny krzyżyk to punkt w którym spotkaliście Sznurowca - droga druga grupo biję się w pierś, zapomniałem o nim).
D4. Uciekinierzy z Szith Morcane: kompleks jaskiń ukrytych za iluzorycznymi ścianami, tam gdzie starliście się z drowim oddziałem i gdzie poległa Mirra.
D5. Samotna krypta: pojedyncza krypta gdzie natrafiliście na kilka trupów.
D6. Posterunek: miejsce pierwszego spotkania z drowami z Szith Morcane.
D7. Zejście do Podmroku: rozpadlina i kamienna ściana z pierścieniem.
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 21-09-2013 o 16:26.
Sierak jest offline