Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-10-2013, 23:58   #17
Kerm
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację

Ex-jeniec nie zastanawiał się zbyt długo. Nie po to nosił broń, by teraz stać i patrzeć, jak walczą inni. Nie chodziło tu nawet o to, by zrobić na pozostałych dobre wrażenie, ale głównie o to, że - podobnie jak inni - nie miał najmniejszego zamiaru zostać zjedzonym przez jakieś wielkopyskie wielonogie stworzenia.
Łuk miał w dłoni od dawna, teraz tylko pozostawało go użyć. I chwila zawahania... Na takiego potwora, wielkiego niczym stodoła, warto by wybrać coś specjalnego. Dłoń Marco chwyciła jedną z nasyconych trucizną strzał. Mężczyzna naciągnął łuk. Strzała poszybowała w stronę wija.

Na twarzy Marco pojawił się triumfalny uśmiech. Co prawda w pierwszej chwili wyglądało na to, że strzał, choć trafił w szczelinę między segmentami pancerza, był nieskuteczny, ale po paru chwilach robal zwalił się na ziemię z łomotem od którego zatrzęsła się ziemia. A raczej zamek. Trafiony potwór przez moment jeszcze poruszał niemrawo odnóżami, a potem znieruchomiał.

Z dwóch potworów, jakie na samym początku walki Theo potraktował ognistymi pociskami, jednego załatwiła Ciani, drugiego dobił Marco. Ostał się jedynie trzeci.
Ostatnia stonoga (czy też wij, jak go nazwał Theo) miał wyraźnie sprecyzowane plany. Przebierając licznymi nóżkami ruszył żwawo w stronę najbliższego przeciwnika - Bangusa. Okazało się jednak, że nie zawsze chcieć to móc. Niziołek był zbyt mały i zbyt ruchliwy, więc usiłujący go ugryźć robal po prostu nie trafił..

__________________________________________________ ____________________
Marco:
Atak: k10+1 (łuk)+2 (rozmiar) = 12 (trafiony z przebiciem)
Obrażenia: 2k6+1+k6(za przebicie)+k6(za kwas)+k6(za asa) = 13 (Wij nr 2: szok, trup)
Wij nr 3:
Atak: k6-2(za rozmiar) = 3-2=1 (pudło)

Kolejność:
Bangus
Garag
 
Kerm jest offline