Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-11-2013, 10:00   #5
Brilchan
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
- Nie ma problemu, schowam kolczyk do kieszeni a włosy zwiążę i schowam pod czapkę, tatuaże będą zakryte koszulą, więc niczego nie powinna się domyślić. Przedstawię się, jako szofer przysłany przez Pana nie sądzę żeby dopytywała się o coś więcej a w razie, czego powiem zgodnie z prawdą, że jestem lekarzem praktykującym medycynę naturalną - Samuel również się uśmiechną. Gdy usłyszał o małoletnim synu Bradleya w jego oczach pojawił się smutek


- Biedny, chłopczyk mam nadzieje, że nie wiedział nic o tym, że jego ojciec był potworem ? - Alchemik zdawał się być bardzo czuły na krzywdę kobiet i dzieci.



- Czy z pańską małżonką i dzieckiem wszystko dobrze? Danchemia powinna powstrzymać wszelkie możliwe zakażenia. Badania nie wykazały żadnych anomalii Chi jednak na tym etapie ciąży wszelki stres jest niewskazany, dlatego nie wybudzałem jej z narkozy i zabezpieczenie jej zdrowia uczyniłem priorytetem. Z punktu widzenia czasu mógł być to błąd jednak nie żałuje - W głosie Syna Ziemi słychać było szczerą troskę.


Słysząc propozycje Rema pokiwał zachęcająco głową - Panie generale oficerów wyższego szczebla godnych mojego szacunku jestem wstanie policzyć na palcach jednej ręki i palców by mi sporo w zapasie zostało - głos Syna Ziemi nagle stał się zimny i pełen wrogości