noboto rozumiem, że rzucałeś z lewej i prawej ręki na raz bo inaczej poza karą za lewą rękę doszła by za wiele akcji (-2 do wszystkich rzutów).
Oczywiście tak jak pisałem w ostatnim długim poście ST trafienia z rzucania to 4 i nie zmieniam tego w przypadku jakiś byle wrogów, bo się zamęczycie
Także oba ostrza trafiły. Teraz testuj obrażenia. Test siły + k4. Zwykle się tego nie robi, ale nie ma co do tego przeciw wskazań, więc na test siły przy obrażeniach też możecie używać kości figury by zmienić wynik.
Aby ich zranić na tyle by się przejęli musisz wyrzucić w sumie co najmniej 6 (tyle ile ich wytrzymałość). W przypadku tzw. blotek (czyli postaci mało istotnych dla fabuły) nie liczy się ran. Albo postać jest w szoku, albo ginie. Także jeśli wyrzucisz o 4 więcej niż wynosi ich wt (czyli 6+4 = 10) to automatycznie ich zabijasz.
PS. noboto tak jak Seinosuke też zamienia się w ciecz, lecz on ma wykupiony dodatek który pozwala mu to robić jako darmową akcję (nie poświęca na to części ruchu, tylko robi to w ułamku sekundy). Przy czym przyjmuje się, że MG ustala ilość dozwolonych darmowych akcji na turę i oczywiście w tym wypadku jest to jeden raz. Także jeśli już wstałeś z kałuży to w następnej turze, jeśli ninja będą pierwsi to mogą Cię zranić. Seinosuke musi poświęcić akcję na zmianę w ciecz, więc jeśli zrobić coś poza tym to obie te akcje będą posiadały karę -2 do rzutów (o ile jakieś w nich są wymagane).
PS2. Proszę byście edytowali stare posty, lub drugi raz stary z dopiskiem i kasowali wcześniejszy, żeby nie robić posta pod postem, zwłaszcza po to by dopisać parę słów.
PS3. Jak wykonasz rzuty na obrażenia
noboto to proszę o opisanie akcji w poście.