Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-11-2013, 17:42   #98
JPCannon
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Ockniecie się i będziecie mogli działać w następnej turze jak rozlosuje inicjatywę. Seinosuke alternatywnie do obkręcania się możesz wykonać manewr z Savage Worlds Delux (link dla dociekliwych najnowszych zasad mechanicznych - http://wydawnictwogramel.pl/download...tch_2.0_bw.pdf) czyli Szaleńczy Atak. Wrzucam cytat z dodatku żeby już nie przepisywać:

Szaleńczy atak
Mierząc się z przytłaczającą przewagą
wroga wojownik może postawić wszystko
na jedną kartę. Wykonując Szaleńczy
atak dziko wywija mieczem lub sieje
wokół ołowiem licząc, że szczęśliwie
kogoś zahaczy.
Walcząc wręcz, wojownik wykonuje
podczas jednej akcji trzy ataki. Za każdy
rzuć jedną kością Walki, odejmując od
wyników -4 (Figury dodają do puli jedną
Kość Figury).
Broń półautomatyczna i rewolwery
mogą wystrzelić do sześciu kul, z -4 do
trafienia. Za każdą rzuć kostką Strzelania
(oraz ewentualnie jedną Kością Figury).
W wypadku rewolweru ten manewr nazywa
się „siekaniem” i wymaga obu rąk.
Szaleńczego ataku nie można łączyć
żadną zdolnością pozwalającą zaatakować
więcej niż jednego przeciwnika
(Zamaszystym ciosem, Gradem ciosów,
ogniem automatycznym, dwoma pistoletami
i tak dalej), nie można też użyć jednocześnie
Dubletu ani Serii trzypociskowej.
Cały test wykonuje się w jednym
momencie, ale atakujący może rozdzielić
kostki między różnych przeciwników.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline