Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-12-2013, 21:50   #111
Sekal
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Nie było jeszcze największych zakapiorów, albo budził odpowiedni respekt, bo nawet jak rzucali ukradkowe spojrzenia, to szybko odwracali wzrok, gdy na nich patrzył. Camila słuchała go, przysuwając się bliżej. Gdy pokazywał zdjęcia, zerkała na nie jedynie jednym okiem. Poczuł jak opiera dłoń na jego udzie.
- Nigdy nie widziałam, ale ja nie obracam się w takim towarzystwie. Jeśli dziane to musiały chodzić do klubów w centrum. Sombra Sol albo Tapas. Ja nie mam stałej roboty, zwykle pracuję jako kurier. Ale z tym - pokazała zranioną rękę - jazda na motorze jest koszmarem.

Zaczęła powoli ruszać dłonią, ciągle patrząc się na niego. O zdjęciach już zapomniała.
- Są i tak dobre, że cię teraz puściły. Jak się im coś stanie, to ich rodziny obedrą cię ze skóry - roześmiała się. - A u nas ostatnio niezbyt bezpiecznie. Zwłaszcza dla Jankesów. Bez obrazy.
Barman właśnie wypisał kredą na sporej tablicy za barem kilka słów, z których Buck zrozumiał tylko końcówkę zapisaną cyfrą: 12000 pesos. Camila zauważyła jego wzrok.
- Tyle dziś dają za pokonanie czempiona. Chcesz spróbować? Jak ci się uda, właściciel na pewno nie będzie miał nic przeciwko, by udostępnić nam na trochę pokoik na zapleczu, w którym mógłbyś otrzymać dodatkową nagrodę ode mnie - przesunęła powoli językiem po swoich wargach.