Cytat:
Napisał Pipboy79 -Coś jak Mighty Empires? Generalnie coś z jakimiś PDkami czy czymś takim generowanymi przez państwo za które się kupuje soldierów i w ogóle? |
Z Mighty Empires nie miałem styczności, więc raczej nie. Myśle raczej, że to ile się zarobi w danej turze zależeć będzie od statystyk. Przykładowo, jeśli wiele punktów będzie się wrzucało w "Tradycje Wojskowe" tym więcej wojowników będzie można zaciągnąć do armii w cyklu np. miesięcznym. Oczywiście na wszystkie statystyki beda wpływać zmienne, które możany nazwac modyfikatorami. Przykładowo, kiedy będzię klęska nieurodzaju, przyrost naturalny oczywiście zmaleje, a tym samym możliwości poborowe.
Weźcie jednak pod uwagę, że nie jestem pewien jak bardzo będę chciał się sugerowac tylko i wyłacznie statystykami i systematyką. Chciałbym, żeby duży nacisk był równiez położony na głebię merytoryczną. Nie chce zrobic z tego Cywilizacji, choć sama gra jest najświetna.
Najpierw chciałbym sie dowiedzieć, czy i ilu graczy byłoby zainteresowanych a potem będe wchodził w szczegóły i rozkminiał. Oczywiście, samo przygotowanie potrwa ładnych kilka dni, żeby ogarnąc to wszystko i przemyśleć strategię działania.
A co do użytego systemu. bardziej skłaniałbym sie do DnD ^^ mimo wszysko bliższy memu sercu jest.
J.