Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-01-2014, 12:15   #65
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Czy chodzi w okolicach wyjścia częściej niż okazjonalnie (test na tropienie)?

PS.
Cytat:
Napisał Reinhard Zobacz post
Mechanika WFRP bardzo fajnie sprawdza się w papierowym RPG, ale ciut przydużo jest rzutów na warunki PBF.
A ja słyszałem, że lastinn jakiś skrypt na rzucanie kośćmi (może Kerm obszerniej na ten temat się wypowie. Można zrobić tak, że my deklarujemy akcje i wrzucamy kody na rzuty tymi kośćmi, Reinhard ogranicza się tylko do opisu akcji przeciwnika i akcji, które odniosły znaczący wynik.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 18-01-2014 o 12:43.
archiwumX jest offline