Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-01-2014, 23:27   #83
CaveSoundMajster
 
CaveSoundMajster's Avatar
 
Reputacja: 1 CaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłośćCaveSoundMajster ma wspaniałą przyszłość
A jaki jest problem z mechaniką w komunikatorach? Brak zaufania i podejrzenia oszukaństw przy rzutach? No bo przecież:

"rzuć test na spostrzegawczość"
"ok"
--w słuchawkach słychać stukot kości o blat--
"15, jeden przerzut na k6"
"ok, z oddali dobiega ciebie podejrzany szmer..."

Taki wariant wydaje mi się możliwy. Jedynie problem z walkami rozgrywanymi "po bitewniakowemu" czyli na mapach. Założenie: a) wszyscy znają mechanikę, b) zgrany team c) zaufany MG

Nie grałem w ten sposób, tak tylko pytam.
 
CaveSoundMajster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem