Wątek: Double Pleasure
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-02-2014, 21:02   #1
abishai
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Double Pleasure

To nietypowa rekrutacja, bo właściwie rekrutuję do dwóch sesji naraz.

Po pierwsze szukam trzech graczy do Wielkiego Marszu Modronów.
http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/11...-modronow.html

Sesja oparta na dość starym, ale jarym scenariuszu do planescepa. Dotyczy on Marszu Modronów, ale postacie nie muszą (wręcz nie powinny być z nim powiązane).

Poziom 6 postaci w systemie D&D 3.5.
Przygoda klasyczna, ale postacie mogą pochodzić z dowolnie egzotycznej rasy (oprócz zbuntowanych modronów), byle tylko trzymały się ograniczenia do 6 poziomu.

a) Rasy: dowolne...
b)Profesje: dowolne, atrybuty ustalić za pomocą wykupywania, ilość punktów na atrybuty = 32
f)Charakter: dowolny dobry / neutralny
g) Przedmioty i złoto: Macie 10 000 sz na zakupy, nie zapomnijcie o takich drobiazgach jak ubranie i sakiewka oraz plecak.
h) Historia postaci: Podstawa, może być długa, może być treściwa, byle była porządna.
Postacie nie powinny być osobami osiadłymi w Sigil.
i)wygląd postaci..
j) gotowe postacie słać na mail abishai@o2.pl

Karty mechaniczne w arkuszu Excela są preferowane, mogą być w docu, mogą przez PW nawet. PCP ostatecznie. Mythwaever odpada, tak jak i najnowszy Office w postaci .docx


Co zaś będzie w samej przygodzie? Zwiedzanie różnych planów, walka i kombinowanie… klasyczna kampania z nieklasycznymi interludiami pomiędzy kolejnymi przygodami.

Druga opcjonalna rekrutacja to
http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/13...-do-nieba.html
sesja prowadzona w mieszanej mechanice spellsingera i pathfindera wzbogacona tu i tam kilkoma regułkami … Niemniej mechanika nie jest tu widoczna i gracze nie muszą się w nią wgłębiać. Sama sesja jest sandboxem w autorskim świecie, w mieście które jest krzyżówką steampunka z epoką wiktoriańską i Chicago okresów prohibicji. Są więc mafie, jest broń palna, ale jest też magia, miecze, ninja oraz maszyny parowe… taki kogiel mogiel .
Opis świata jest rozpisany w pierwszym poście sesji.

http://lastinn.info/444438-post1.html ([spellsing & path] Schody do Nieba)

Postacie zaczynają z piątego poziomu, ALE w tym przypadku jestem dużo bardziej wybredny.
Część klas podstawowych wylatuje pathfindera wylatuje, egzotyczne rasy ciężej będzie mi będzie przełknąć. Wymogi uniwersum niestety o tym decydują. i postacie muszą do niego pasować.
Dlatego najlepiej zacząć od określenia dwóch rzeczy:
Konceptu postaci i celów jakie chce osiągnąć postać (nawet jeśli tym celem jest tylko willa w Uptown). Takie coś można podesłać na PW/ maila i wtedy powiem czy wezmę taką postać pod uwagę czy lepiej sobie odpuścić.
Należy też wziąć pod uwagę, że w tym sandboksie, gracze raczej nie będą na siebie wpadali, to nie jest gra zespołowa. A raczej kilka jednoosobowych sesji dziejących się jednocześnie i w tym samym acz rozległym miejscu.

W obu przypadkach post MG gracze mają około 7 -8 dni na odpowiedź.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 02-02-2014 o 21:47.
abishai jest offline