w sumie 4 za mało może 8 nawet 10
Widzę to raczej jako sytuację w której gracz jest przyparty do muru przez jakąś maszynę i z odległości mniej niż 10m (bądź nawet z przyłożenia) oddaje szybkiego dubleta albo krótką serię. Nie jest to rozwiązanie na które bym szczególnie liczył ale może uratować dupę
Jeśli idzie o serie to na myśl przychodzą mi dwie konstrukcje które miały opcję szybkiej serii: G11 który w 3 strzałowej serii osiągał szybkostrzelność 2000 pocisków/min (w ogniu ciągłym tylko 450) i jeden z niedoszłych następców AK 74 chyba AN 94 który miał sesję dwustrzałową w której przy strzale broń odpalała drugi nabój zanim siła odrzutu pierwszego w pełni zadziałała (co wiązało się ze sporą komplikacją broni, ostatecznie AK 74M pozostał na uzbrojeniu FR)
inną sprawą jest amunicja lita ze strzelby (i niektóre stare naboje dużego kalibru) w pełni ołowiany pocisk poruszający się z niską prędkością ma znikomą zdolność do penetrowania ale it "came in like a wrecking ball" i fakt że miękka kamizelka kuloodporna zatrzyma pociski jest niewielkim pocieszeniem w sytuacji w której twój mostek zetknie się z kręgosłupem a ty wysrasz jelita na lewą stronę.
Ale tu zaczyna się ciekawa kwestia... co z twardymi osłonami balistycznymi?
Szkło kuloodporne które jest w stanie wytrzymać serie z M14 poddaje się po jednym pocisku (co zazwyczaj wiąże się z wyrwaniem okazałego otworu)
Wygląda jednak na to że płyty SAPI stanowią wystarczające zabezpieczenie na taką ewentualność
inną kwestią są maszyny z blaszanym pancerzem, w ich przypadku ciężki powolny pocisk dużego kalibru powinien powodować okazałe wgniecenia które mogą (lecz nie muszą) utrudniać poruszanie się a w skrajnych przypadkach powodować uszkodzenia (gdy zabraknie miejsca na komputer albo akumulatory) |