Cytat:
Napisał Gargamel Anonim a gdzie kapłan lub bard? Takie klasy też mogłyby się tu przydać. |
Z tymi zasadami co tu mamy Czarownik właściwie równa się DnDkowe: Czarodziej, Zaklinacz, Kapłan. Za mało mamy czarów, żeby rozdzielać je na Magię Wtajemniczeń i Magię Objawień. Może jak będzie kolejna edycja to pokuszę się o przejrzenie DnD i wybranie większej ilości czarów. Nie chce jednak za bardzo komplikować, bo wiem, że to na dobre nie wyjdzie. Docelowy system Tunelarza jest bardziej podobny do DnD, ale jest bardzo uproszczony w stosunku do niego (do ed.3,5; w sumie przypomina ed.1), ale potknąłem się na rzutach kością i jak będę miał czas to pomyślę nad tym.
Co do barda to dobry pomysł. Jak będę miał więcej czasu to stworzę kilka-kilkanaście Sztuczek niczym w Neuro, które będzie można wykupić za PD i niektóre z nich umożliwią przejście na barda. Jak chcesz mieć barda to skup się na Charakterze i
Cytat:
Zastraszanie, Perswazja, Zd. przywódcze,
Postrz. emocji, Blef, Opieka nad Zwierzętami,
Odporność na ból, Niezłomność, Morale,
|
Cytat:
Napisał Demoon Dopisałem pytanko o suwak - działa w walce? Potem zedytuję tego posta i wrzucę tu moją postać, którą zaraz skończę. |
Działa trochę inaczej. Ogólnie jak graliśmy tutaj w neuro (ja jako MG) to w większości walk odbywały się standardowe testy umiejętności dla przyspieszenia akcji (to znaczy: rzuty 3k20 dla obu stron). W takim przypadku suwak działałby normalnie. Gdyby natomiast dało się to rozbić na pojedyncze rzuty tak jak stoi w zasadach neuro to odpowiedziałbym, że suwak działałby - nie obniżałby jednak twojego PT, a podwyższał PT przeciwnika.
Chciałbym napisać, że w pełni będziemy korzystać z zasad neuro, ale czekanie 24h żeby po tym zdecydować się czy używasz ciosu za 1, czy za 2 czy 3 sukcesy to by było zabójstwo tej gry... chyba że korzystać z generatora rzutów w temacie. To jednak tak działa, że piszesz wypowiedź, rzucasz kością, a potem edytujesz swoją wypowiedź pod ten rzut. Nie wiem czy to się sprawdzi i ludzie tak będą chcieli.