Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-03-2014, 15:58   #11
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Gargamel Zobacz post
Anonim a gdzie kapłan lub bard? Takie klasy też mogłyby się tu przydać.
Z tymi zasadami co tu mamy Czarownik właściwie równa się DnDkowe: Czarodziej, Zaklinacz, Kapłan. Za mało mamy czarów, żeby rozdzielać je na Magię Wtajemniczeń i Magię Objawień. Może jak będzie kolejna edycja to pokuszę się o przejrzenie DnD i wybranie większej ilości czarów. Nie chce jednak za bardzo komplikować, bo wiem, że to na dobre nie wyjdzie. Docelowy system Tunelarza jest bardziej podobny do DnD, ale jest bardzo uproszczony w stosunku do niego (do ed.3,5; w sumie przypomina ed.1), ale potknąłem się na rzutach kością i jak będę miał czas to pomyślę nad tym.

Co do barda to dobry pomysł. Jak będę miał więcej czasu to stworzę kilka-kilkanaście Sztuczek niczym w Neuro, które będzie można wykupić za PD i niektóre z nich umożliwią przejście na barda. Jak chcesz mieć barda to skup się na Charakterze i
Cytat:
Zastraszanie, Perswazja, Zd. przywódcze,
Postrz. emocji, Blef, Opieka nad Zwierzętami,
Odporność na ból, Niezłomność, Morale,
Cytat:
Napisał Demoon Zobacz post
Dopisałem pytanko o suwak - działa w walce? Potem zedytuję tego posta i wrzucę tu moją postać, którą zaraz skończę.
Działa trochę inaczej. Ogólnie jak graliśmy tutaj w neuro (ja jako MG) to w większości walk odbywały się standardowe testy umiejętności dla przyspieszenia akcji (to znaczy: rzuty 3k20 dla obu stron). W takim przypadku suwak działałby normalnie. Gdyby natomiast dało się to rozbić na pojedyncze rzuty tak jak stoi w zasadach neuro to odpowiedziałbym, że suwak działałby - nie obniżałby jednak twojego PT, a podwyższał PT przeciwnika.

Chciałbym napisać, że w pełni będziemy korzystać z zasad neuro, ale czekanie 24h żeby po tym zdecydować się czy używasz ciosu za 1, czy za 2 czy 3 sukcesy to by było zabójstwo tej gry... chyba że korzystać z generatora rzutów w temacie. To jednak tak działa, że piszesz wypowiedź, rzucasz kością, a potem edytujesz swoją wypowiedź pod ten rzut. Nie wiem czy to się sprawdzi i ludzie tak będą chcieli.
 
Anonim jest offline