Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-02-2007, 20:57   #11
Yarot
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
To skoro tak, to każda z cech jest tylko cechą papierową i nijak ma się do rzeczywistości - rzeczywistości innej niż D&D chociażby. Żadna interakcja z otoczeniem nie jest potrzebna bo gracz sam w sobie jest samowystarczalny. Przypomniał mi się przy okazji pewien tekst dotyczący takich własnie założeń (mały offtop, ale jakże pomocny w rozumieniu D&D)
"Gracz mówi do drugiego gracza by ten nie brał ze sobą konia bo tylko będzie go spowalniać w pościgu" (koniec offtopa)
Dobra, fakt te 40 to przesada, ale chodzi tu o sam fakt. Niech i będzie miał 20, ale dla krasnoludów to jest NIKT. A Charyzma, jako cecha po części socjalna, zależy od kultury i środowiska. I nie powinna tak samo traktować elfa wśród krasnoludów i elfa wśród elfów. Chyba że chodzi tu tylko o czary i lepsze statsy.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline