Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-02-2007, 09:20   #2
Yarot
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Chodzi ci o sesję na forum tego typu czy prawdziwą sesję w realu. Jeśli o forum, to do ZC nie ma takiej sesji, choć w każdej jest coś, co z powodzeniem możesz wykorzystać. Jeśli chcesz wpuścić graczy do miasteczka podobnego do Silent Hill to opisy będą istotne. Szczególnie te, które podkreślają jego normalność oraz te, które tą normalność wypaczają a co gracze mogą skojarzyć bez wyszukanych poszukiwań. Chodzi mi o bujające się huśtawki, gdy wokół nie ma żywej duszy, skrzypiące drzwi ze śladami krwi i tym "podobne smaczki". Polecam przy takich opisach Kinga - poczytaj "Regulatorów" albo "To". Znajdziesz tam sporo opisów do wykorzystania.
Co do rekwizytów to nie wiem, co mógłbyś użyć poza standardowymi do każdej sesji ZC - stare zapiski, książki, jakieś ryciny lub bazgroły na popalonej kartce. Takie coś najlepiej jest samemu przygotować, bo i realne będzie i pasujące do przygody, bo zrobisz to pod przygodę.
I tak wszystko zależy od scenariusza, który akurat jeśli chodzi o Silent Hill z powodzeniem może pasować do klimatu ZC. Właśnie tutaj mity Cthulhu pasują jak ulał do Silenta. To wszystko inne będzie sztuczne, bo mamy kultystów, stwory nie z tej ziemi oraz przepowiednie i tajemnicze zdarzenia. Wplecenie w to kult Nyarlathotepa, który poprzez nieudolną próbę jego przywołania zniszczył miasteczko. Na domiar złego przywołanie przywołało coś innego, coś czego nawet kultyści się boją. Zaczyna się walka o miasto, przerażające stwory wychodzą na żer by ostatecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Kultyści czują, że nie mają szans, dlatego ponawiają rytuał. A w zasadzie chcą to uczynić, ale nie mają składnika czy czegoś innego. Nadarza się okazja w postaci nowych w mieście. I tak dalej, i tak dalej.
ZC można wcisnąć w każde ramki - wystarczy pokombinować. Napisz coś więcej o tej przygodzie.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._

Ostatnio edytowane przez Yarot : 07-04-2007 o 19:41. Powód: poprawienie orta - dzięki za uwagę :)
Yarot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem