Cytat:
Napisał Bakcyl Czy koniecznie trzeba trzymać się schematu mechanicznego, czy można wprowadzać modyfikacje motywowane fabularnie?
Raczej pasują mi dwie wady za -5 z racji koncepcji fabularnej postaci. |
Co masz na myśli mówiąc modyfikacje motywowane fabularnie? Modyfikacje do czego? Jeśli chodzi ci o cechy charakteru (w tej formie, w jakiej napisałeś w karcie) to nie widzę przeszkód.
Nie jestem pewna też czy dobrze zostałam zrozumiana (a może sama zrozumiałam źle Twoją wypowiedź): jeżeli twój Duch ma poziom 2, to liczba wybranych przez ciebie Wad także powinna wynosić 2. Nie wprowadzam ograniczenia na sumę punktów, które odzyskujesz przy wybraniu takiej a nie innej Wady.
Cytat:
Napisał Bakcyl W Crystalicum mechanika ma sporo błędów i niekiedy sama siebie ogranicza bądź wyklucza dopuszczanie pewnych rozwiązań. Równie dobrze można stworzyć na starcie postać trochę przepakowaną. |
Na starcie postaci zwykle są koksami jeśli dobrze się rozdzieli punkty i umiejętnie dobierze cechy. Ja to lubię w tym systemie i szczerze mówiąc nie mam z tym problemu. Mechanika ma błędy i dziury, ale raczej nie na etapie tworzenia postaci. W każdym razie ja ich nie zauważyłam.