Jak dla mnie brak elastyczności systemu. Nie można wymyśleć postaci i pod nią stworzyć listę umiejętności, część wymyśleć nowych. Zbyt często włącza sie myślenie "jak zrobić dobrego build-up'a".
Za to chyba trochę źle ktoś spojrzał na walkę (dokładniej to chyba zbroję). Twórcy wyszli z założenia, że od początku walki (pierwsza runda) do jej końca (ostatnia
) system zmienia się na tak, żeby wynik przebiegu potyczki był w miarę sprawiedliwy. Stąd przełożeniem trudności trafienia kogoś w zbroji jest mniejsza ilość odniesonych przez niego ran, co jakby nie patrzeć jest równoznaczne z wyparowaniem cześci ciosów przez pancerz.
Cytat:
Najlepszym przykładem jest sztuczka dla MP. Mówię tu o tym że MP może +/- 2 do testów za różne okoliczności.
|
IMHO to nie jest żadna
sztuczka ale normalne rzecz, coś jest łatwiej zrobić to jest jakiś plus (-), trudniej to jakiś minus (+) i tak jest w prawie każdym systemie
.