Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-04-2014, 20:14   #7
Python
 
Python's Avatar
 
Reputacja: 1 Python jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skał
Oczywiście pomoc niewtajemniczonym w poszczególne systemy będzie z mojej strony udzielona.
Mechanika pewnie w większości będzie ograniczona do stworzenia postaci, bo gra na forum i turlanie raczej nie idą w parze.

Wasze głosy to miłe zaskoczenie, muszę przyznać.
Młotek to był taki pewniak raczej sądząc ile sesji jest w nim rozgrywanych. Nawet gra złymi, to żadne nowum.

Co do Mechów, to sesja będzie raczej z tych krótkich, ale i pełna akcji, strzelanin i wybuchów. Będzie wymagała trochę pomyślunku, ale tylko trochę.

Reszta systemów, to też raczej takie rzeczy, które mają stosunkowo mało graczy.
Myślałem też żeby rzucić opcję Gasnących Słońc albo jakieś innej space opery np. Alternity, ale w to już chyba w ogóle nikt nie gra, a może i nie zna.
 
Python jest offline