Witam ,czas na większy patch, który wchodzi w życie od następnej tury.
Patch 1.04 Zmiany ogólne:
Wprowadzono nowy system działania opancerzenia, zbroje aktualnie posiadane przez graczy zostaną do niego przystosowane.
Wprowadzono zmianę Cd i czasów trwania działań umiejętności, teraz są one uwarunkowane od Pa a nie od tur. Prywatne moce i zdolności graczy zostaną zmienione na dniach.
Zmiany klasowe: Łowcy: Enchant Shinso - Zapis zmiany o braku CD na 1 poziom umiejętności.
Shinso Armor - zwiększenie wytrzymałości zbroi oraz dostosowanie mechaniki pochłaniania obrażeń, do nowego systemu opancerzenia.
Ultimate defense - zmieniony koszt.
Shield - zwiększona wytrzymałość tarczy.
Zwiadowcy: Klon -zmiana czasu trwania.
Dark cloud -zmiana czasu trwania
Wyciszenie - zmiany w systemie umiejętności, teraz jest to pasyw aktywowany z kosztem.
Motywacja -zmniejszony czas działania.
Namowa -zmniejszony czas działania
Shinso: Arcane state- zmieniony koszt
Buldier -wytrzymałość ścian została znacznie zwiększona
Disrotion field -całkowicie zmieniony. Dalej jest to moc defensywna lecz teraz zamiast mieć szanse na całkowitą negacje, zawsze zmniejsza efekty użycia shinso, lecz ich nie neguje.
Spher of shinso -zmiana kosztów
Blood magic -usunięto Cd, dodano efekt "nieuleczalności".
Grab -dodano żywotność dłoni.
Latarnicy Scan -wprowadzono koszt zaklęcia.
Rebuldier - zmieniony koszty zaklęcia.
Póki co nie zanosi się na więcej dużych patchów, mam nadzieje że ten poprawi balans i radość z mechanicznej części rozgrywki