|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-05-2014, 16:08 | #21 |
Reputacja: 1 | Dobra koniec opierdzielania się. Dziś chce wstawić posta. Więc wrzucać te fragmenty które zapychają doca, jeżeli do wieczora nie pojawią się na forum, uznaje że scenki w nich rozegrane nie miały miejsca. Trzeba tu wprowadzić trochę dyscypliny bo się ociągacie.
__________________ It's so easy when you are evil. |
14-05-2014, 19:25 | #22 |
Reputacja: 1 | Na prośbę mgiełe pozwoliłem sobie powrzucać posty graczy, gdyż dłużej nie może(my) już czekać na odpis
__________________ "My common sense is tingling..." |
14-05-2014, 19:27 | #23 |
Reputacja: 1 | Dobra jest i mój krótki post, ale ruszający fabułę i sesje do przodu. Koniec z opierdalilingiem, próbujemy wyrobić się w tydzień, chociaż testy najczęściej trwały około 2 tyg, ze względu na specyficzny charakter, tego wydarzenia. Tak czy inaczej, zasady macie, drużynę macie, wszystko macie, tylko jeszcze musicie dać radę zdać :> Bawcie się dobrze i mnie nie zawiedźcie ;d
__________________ It's so easy when you are evil. |
20-05-2014, 21:20 | #24 |
Reputacja: 1 | Patch 1.02 W mechanice pojawiła się nowa rubryka - Pancerz. Prosiłbym byście tam zerknęli i w komentarzu wyrazili swoje zdanie, co do pytania które tam zadałem. Chciałbym by ten patch został aktywowany od następnej tury.
__________________ It's so easy when you are evil. |
20-05-2014, 23:14 | #25 |
Reputacja: 1 | Od razu jeszcze Patch 1.03 1 Poziom Shinso Enchant, eagle eyes i Shinso Strike, od teraz nie ma cd. Czyli mając Shinso strike na np 3, efektów bonusowych z 3 lvl używam tak jak nam pozwalają Cdeki, ale lvl 1 odpalić można zawsze. W innym wypadku bez magicznej broni, każda istota z odpornością na fizyczne zabijała każdego po za magami. Bowiem średnio jeden na sześć ataków mógł w ogóle jej coś zrobić. Teraz walka z bezcielesnymi zjada kondycje, więc nie można szastać innymi skilami na lewo i prawo, tak więc Ci dalej mają swego rodzaju przewagę, ale już nie dominuja każdej walki.
__________________ It's so easy when you are evil. Ostatnio edytowane przez Ajas : 21-05-2014 o 12:48. |
21-05-2014, 23:20 | #26 |
Reputacja: 1 | Macie nowa propozycje system zbroi, zerknijcie tam. Ponadto szykuje zmianę systemu Cdków. Zamiast tur będą PA, bo aktualnie mag który zwiększa sobie Pa szkodzi sam sobie. Wydłuża bowiem tym samym turę, a co za tym idzie swoje coldowny, przez co nie ma co robić w pewnych momentach. Co sądzicie by zamiast cd podanych w turach zmienić je na cd podane w Pa?
__________________ It's so easy when you are evil. |
22-05-2014, 05:54 | #27 |
Reputacja: 1 | Dla mnie spoko pomysł. |
23-05-2014, 16:46 | #28 |
Reputacja: 1 | Witam ,czas na większy patch, który wchodzi w życie od następnej tury. Patch 1.04 Zmiany ogólne: Wprowadzono nowy system działania opancerzenia, zbroje aktualnie posiadane przez graczy zostaną do niego przystosowane. Wprowadzono zmianę Cd i czasów trwania działań umiejętności, teraz są one uwarunkowane od Pa a nie od tur. Prywatne moce i zdolności graczy zostaną zmienione na dniach. Zmiany klasowe: Łowcy: Enchant Shinso - Zapis zmiany o braku CD na 1 poziom umiejętności. Shinso Armor - zwiększenie wytrzymałości zbroi oraz dostosowanie mechaniki pochłaniania obrażeń, do nowego systemu opancerzenia. Ultimate defense - zmieniony koszt. Shield - zwiększona wytrzymałość tarczy. Zwiadowcy: Klon -zmiana czasu trwania. Dark cloud -zmiana czasu trwania Wyciszenie - zmiany w systemie umiejętności, teraz jest to pasyw aktywowany z kosztem. Motywacja -zmniejszony czas działania. Namowa -zmniejszony czas działania Shinso: Arcane state- zmieniony koszt Buldier -wytrzymałość ścian została znacznie zwiększona Disrotion field -całkowicie zmieniony. Dalej jest to moc defensywna lecz teraz zamiast mieć szanse na całkowitą negacje, zawsze zmniejsza efekty użycia shinso, lecz ich nie neguje. Spher of shinso -zmiana kosztów Blood magic -usunięto Cd, dodano efekt "nieuleczalności". Grab -dodano żywotność dłoni. Latarnicy Scan -wprowadzono koszt zaklęcia. Rebuldier - zmieniony koszty zaklęcia. Póki co nie zanosi się na więcej dużych patchów, mam nadzieje że ten poprawi balans i radość z mechanicznej części rozgrywki
__________________ It's so easy when you are evil. |
26-05-2014, 10:50 | #29 |
Reputacja: 1 | Od teraz pracuję na zmiany i w tym tygodniu mam na popołudnia, więc wychodzę o 13 i wracam o 23, czyli odpisy będę dawał raczej tylko z rana. |
28-05-2014, 23:47 | #30 |
Reputacja: 1 | Jako, że już oficjalnie wiadomo, to Dzięki za grę szkoda, że tak szybko się skończyło, no ale shit happens |
| |