Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-05-2014, 17:41   #13
Someirhle
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
Storytelling to po prostu gra bez mechaniki. Nie wyklucza wartkiej akcji, wysokiej interakcji ani dużego wyboru możliwości (Z jednej strony nie przedstawia możliwości do wyboru, z drugiej zaś wyboru nie ograniczają żadne zasdy rozgrywki). Przy porządnym zgraniu ekipy i zbieżnych wyobrażeniach na temat rozgrywki, jest to dobry sposób na grę, jeśli nie chce się poznawać żadnej mechaniki. Wymaga wyobraźni i dojrzałości - ostatecznie graczom powinny się też przydarzać złe rzeczy, a gdy zależy to wyłącznie od uznania MG, to czasem powstają tarcia. Gra w ten sposób jest trudna do zrównoważenia.
 
__________________
Cogito ergo argh...!
Someirhle jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem