Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-06-2014, 14:57   #45
psionik
 
psionik's Avatar
 
Reputacja: 1 psionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Można się zadowolić premią +60, też bardzo ładnie, a to 15 mniej dało by się ominąć jakimiś zaklęciami. Przedmiot dający dziesięciopoziomowy Divine insight na życzenie. Kolejna premia +15 do testu umiejętności. 36 000. Ale po co komu tak często? Raz dziennie zupełnie starczy i prawie 30k zostaje w kieszeni.
Zakładasz tutaj pojedynek 1v1, na zasadach jakiejś areny. To jest sesja, gdzie mogą się pojawić takie elementy 1v1, ale z tego co rozumiem, będzie to pełnoprawna sesja, więc taki przedmiot będzie mieć zdecydowanie mniejszy sens.


Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Których nie potrzebujesz, bo kończysz walkę jednym autotrafiającym (musisz się postarać by stworzyć postać która nie trafi z Prawdziwym Uderzeniem... albo walczyć z munchem takim samym jak ta postać : P) uderzeniem.
Na tym poziomie jest tyle sposobów, żeby unikać trafienia, nawet będąc nieprzygotowanym, że nie przesadzałbym z tym automatycznym trafieniem.

Cytat:
Napisał ImperatorK Zobacz post
Jednak problem jest, bo w 3.X jest takie coś jak Body Slot Affinity i niestety jak moc przedmiotu nie współgra z przedmiotem to niestety płacisz podwójnie. No chyba że o tym wiesz i nie miałeś na myśli ceny. W takim wypadku sorry.
Tak, wiem o tym.

Googolplex, przyśpieszone rozproszenie magii (być może Incantantrix z przyśpieszonym rozłączeniem mordenkainena (nie wiem, czy to możliwe)?) - wtedy rzuty obronne spadną do "rozsądnych" rozmiarów.

Zresztą, nie ma co mędrkować, tylko robić postacie!
 
psionik jest offline