Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-06-2014, 12:33   #92
Python
 
Python's Avatar
 
Reputacja: 1 Python jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skał
Jeżeli w czasie przerzut wypadnie "1" to wcześniejszy sukces zostaje anulowany. Wykonanie przerzutu jest jednak dobrowolne. Chyba o tym wspominałem... a może nie. Jeśli nie to przepraszam.

W tej mechanice jest jeszcze zasad, że można zostawić sobie ostatecznie tylko tyle kości ile wynosi cecha przy danym teście.
O tym jednak nie wspomniałem na początku sesji, więc nie będziemy wprowadzać zamieszania i ta zasad nie obowiązuje.

Mechanika ta została wybrana jako prosta zarówno jeżeli chodzi o tworzenie postaci, jak i same rzuty. Miała ona stanowić tylko delikatny element losowy w sesji, aby był jakiś dreszczyk emocji przy niektórych akcjach.
Na przyszłość będę musiał jednak pomyśleć o jakieś innej mechanice, która będzie się lepiej nadawała do klimatu jaki chce tutaj osiągnąć. To jednak temat na osobną dyskusję.
 
Python jest offline