Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-06-2014, 18:39   #24
Python
 
Python's Avatar
 
Reputacja: 1 Python jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skał
Jasne, że TL galaktyczny to jedno, a możliwości i sprzęt kolonizatorów to drugie.
Jednak dla mnie o wiele większą frajdę przyniesie sesja, gdzie faktycznie wcielamy się w kolonizatorów, możemy na przykłąd terraformować planetę, budować kolejne segmenty bazy, odkrywać sekrety planety i radzić sobie z kolejnymi problemami na globalną skalę, jak nieznane choroby, zwierzęta, obcy/tubylcy niż sesja na zasadzie rozbity statek kosmiczny, a mu budujemy szałasy i straszymy tubylców zepsutym karabinem.
Jak to ma być sesja sf o kolonizowaniu planety, to z pełnym rozmachem. Nawet mając dostęp do wysokiej technologii przeżycie w skrajnie trudnych i obcych warunkach nie jest łatwe.
Jak poziom technologiczny ma być jakoś radykalnie obniżony, to równie dobrze może to być sesja o tym, jak statek pasażerski rozbija się na oceanie i grupa pasażerów dociera do bezludnej wyspy.
To jednak pytanie do pani MG, co woli i jaką ma wizje. Traveller daje duże możliwości zabawy w klimacie sf, więc po co się ograniczać
 
Python jest offline