Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-06-2014, 20:24   #29
Python
 
Python's Avatar
 
Reputacja: 1 Python jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skał
Opcji jest wiele Dhratlach. Równie kusząca jest opcja, że na wrogiej (w sensie atmosfery, klimatu, natury lub też obcych) rozbija się statek, który przewoził więźniów. BG to zarówno ci zamknięci w celach, jak i strażnicy, obsługa, piloci i kto tam jeszcze się na tym statku znajdował.
Cała ekipa musi zbudować obóz i jakoś przetrwać. Oczywiście wszyscy biorący udział muszą się zgodzić, że nie ma (przynajmniej na początku) otwartych wojen i wszyscy gramy do jednej bramki. Oczywiście jakieś animozje i wzajemne kopanie pod sobą dołków wchodzi w grę, ale nie to byłoby motorem napędowym sesji.
Na taki survival to bym się w sumie pisał i w takim wypadku nie optowałbym za jakimś wysokim poziomem techniki.

Nadal jednak opcja kolonizowania planet z dużą możliwością ingerencji i wysokim TL jest dla mnie najciekawsza.

Najważniejsze, że był plan na sesję i fabułę, a gracze żeby mieli jasno określony cel. Żeby to nie było tworzenie sobie a muzą. Żeby mimo wszystko była jakaś fabuła, a nie czysty sandbox, bo taka opcja to na forum może trwać latami. Na żywo nie powiem fajna rzecz, ale tutaj to trzeba by było mieć zacięcie, żeby się w to bawić i czekając na kolejne posty nie umrzeć z nudów
 
Python jest offline