Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-06-2014, 21:04   #428
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Edgar Zobacz post
Jak jest np gra komputerowa, to w tedy też się bohater rozwija i jest naprawdę dobry, ale zawsze przeciwnicy też stają się straszniejsi. Na przykład ma ochronę przed wszystkim, ale potwór zadaje tak potężny cios, że ochrona i tak opadnie pod tak silnym ciosem. (Dajmy przykład dokładny - tarcza, która będzie miała obrony 10, przed atakiem 10 obroni, ale z taką tarczą pewnie się nie chodzi na chłopów, aby przed widłami chroniła, lecz na coś mocniejszego, często nie małego )
To z tarczą mi wygląda na myślenie rodem z DnD, w Warhammerze udane parowanie neguje wszystkie obrażenia, tak po prostu. Parowanie ataku olbrzyma jedynie obdarzone modyfikatorem -30 do WW. Po za tym nie widziałem, która była tworzona na mechanice Warhammera.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 14-06-2014 o 21:06.
archiwumX jest offline