Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-06-2014, 13:40   #421
 
Inferian's Avatar
 
Reputacja: 1 Inferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputację
Znaczy się profesję się wybiera z profesji wyjściowych i jest to taka kariera. Dlatego ma to znaczenie. Postać się rozwija i ostatnie rozwinięcie jest teraz aktualną statystyką.

Wydaje mi się, że pierwsza bardziej jest taką gdzie poprzednia profesja nie ma znaczenia.
 
Inferian jest offline  
Stary 14-06-2014, 14:02   #422
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Tak, tylko mi chodziło o to że staty z twojej poprzedniej profesji sa dla ciebie tym czy jest start ( tym co sie losuje) dla pierwszej profesji
 
Dekline jest offline  
Stary 14-06-2014, 15:35   #423
 
dambibi's Avatar
 
Reputacja: 1 dambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znanydambibi wkrótce będzie znany
mi jest jednak bliższa pierwsza metoda, zbyt wykoksowani bohaterowie nie będą dawali takiej frajdy.
 
dambibi jest offline  
Stary 14-06-2014, 16:50   #424
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Zależy ile chce się grać. Pierwsza metoda jest dla długich kampani, a druga dla krótkich gdzie gracze nie zdążyliby się rozwinąć. Ja jeszcze NIGDY nie grałem pierwszą metodą
 
Dekline jest offline  
Stary 14-06-2014, 16:50   #425
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Ja też jestem za I metodą, gdybym umiał lubiałbym koksić, ale doprowadzanie, że nie nie trzeba rzucać na podstawowe testy np. walka (ataki zawsze trafiają, manewry obronne zawsze działa) bo jest zdany automatycznie to przegięcie, a do tego dodajmy jakieś gigantyczne hity.

PS. II podejście jest wręcz antyoptymalizacyjny. Po co koksić skoro w pewnym momencie przestaje tobie grozić cokolwiek?
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 14-06-2014 o 16:57.
archiwumX jest offline  
Stary 14-06-2014, 20:44   #426
 
Inferian's Avatar
 
Reputacja: 1 Inferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputację
A nie myślisz, że w tedy można też spotykać istoty, bądź ludzi którzy będą także groźni. Jak jest np gra komputerowa, to w tedy też się bohater rozwija i jest naprawdę dobry, ale zawsze przeciwnicy też stają się straszniejsi. Na przykład ma ochronę przed wszystkim, ale potwór zadaje tak potężny cios, że ochrona i tak opadnie pod tak silnym ciosem. (Dajmy przykład dokładny - tarcza, która będzie miała obrony 10, przed atakiem 10 obroni, ale z taką tarczą pewnie się nie chodzi na chłopów, aby przed widłami chroniła, lecz na coś mocniejszego, często nie małego )

Nie wiem tak się zastanawiam Mi to wszystko jedno, tylko że jak tak myślę, to bohater stoi w miejscu, bo przecież nie zawsze w profesji są wyższe rozwinięcia.

Oczywiście tak jak wyżej napisałem jestem otwarty na ten sposób, chętnie spróbuję
 
Inferian jest offline  
Stary 14-06-2014, 21:01   #427
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Właśnie, bohater przykoksi to i przeciwnicy gorsi, tyle że już się płotkami zajmowac nie musi
 
Dekline jest offline  
Stary 14-06-2014, 21:04   #428
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Edgar Zobacz post
Jak jest np gra komputerowa, to w tedy też się bohater rozwija i jest naprawdę dobry, ale zawsze przeciwnicy też stają się straszniejsi. Na przykład ma ochronę przed wszystkim, ale potwór zadaje tak potężny cios, że ochrona i tak opadnie pod tak silnym ciosem. (Dajmy przykład dokładny - tarcza, która będzie miała obrony 10, przed atakiem 10 obroni, ale z taką tarczą pewnie się nie chodzi na chłopów, aby przed widłami chroniła, lecz na coś mocniejszego, często nie małego )
To z tarczą mi wygląda na myślenie rodem z DnD, w Warhammerze udane parowanie neguje wszystkie obrażenia, tak po prostu. Parowanie ataku olbrzyma jedynie obdarzone modyfikatorem -30 do WW. Po za tym nie widziałem, która była tworzona na mechanice Warhammera.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 14-06-2014 o 21:06.
archiwumX jest offline  
Stary 14-06-2014, 22:13   #429
 
MagMa's Avatar
 
Reputacja: 1 MagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie cośMagMa ma w sobie coś
ja zawsze grałam według I metody, ale moim zdaniem nie ma to większego znaczenia niezależnie od rozwinięcia i tak zawsze znajdzie się coś co będzie mogło nam @$%$^...

hmm... tak w ogóle mój koń dalej jest w karczmie???
 
MagMa jest offline  
Stary 15-06-2014, 07:11   #430
 
Inferian's Avatar
 
Reputacja: 1 Inferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputację
Być może, ale nie mogę tego powiedzieć, bo nie jest to w tej samej karczmie do której idziecie i gdzie jest Lea, a był by on w tej pierwszej karczmie, gdzie byliście na samym początku.
 
Inferian jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172