To zaznaczanie w rekrutacji to podstępna sprawa. Ja zrobiłem to w kilku sesjach, tzn. napisałem o tym, że klimat i cała reszta będzie ciężka. Lecz czy pisać, że gracze wielu szans nie mają to co innego od pisania, że postać może zginąć. Wchodzą tu motywacje i kwestie fabularne.
Wspominanie o czymś więcej może kłócić się z samą fabułą. Ot, biorąc przykład z mojej Krwi dla Boga Krwi. Gracze mieli tylko gdzieś dotrzeć i coś zrobić. Mieli poczucie celu i mieli nadzieję, że im się uda. Ale także mieli zdrajce w szeregach, który przygotował zasadzkę. I ich zabił.
Heroic nie kłóci się do końca z Dark. Pytanie jednak pozostaje to samo: czy chcesz wygrać. Czy sprawia Ci przyjemność granie i mało chwalebna śmierć w błocie. To pytanie należałoby stawiać w rekrutacji chyba, zaznaczając, że może się to nie skończyć dobrze, sam nie wiem.