Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-07-2014, 12:32   #14
VIX
 
Reputacja: 1 VIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumnyVIX ma z czego być dumny
Dlaczego mam zmienić podejście do treningu skoro trenuję od lat, i nie chodzi tylko o jakieś tam mieczyki i toporki które są już moją przeszłością obecnie, ale o sport ogólnie i mam doskonałe wyniki ?! Bez obrazy chłopie, ale to czym się co kończy to już jest sprawa dla Nostradamusa, nie bawmy się w jasnowidzów. Skoro ja się na coś godzę i coś robię, i jestem w pełni sił fizycznych i umysłowych ( potwierdzone wieloma badaniami niezbędnymi przy wykonywaniu pewnych profesji ) to wiem co na co się pisze, tak samo ci którzy robią to ze mną. Jesteśmy poważnymi facetami to tak się zachowujmy i nie uczmy innych jak co mają robić... bo czasem zamiast zrobić komuś łaskę można zrobić laskę... lepiej nie pouczać innych. Ja podałem swój punkt widzenia i akceptuje wasz, nie mam z tym problemu... po prostu to co wy robicie nie jest w moim stylu, ale was rozumiem i nie potępiam czy nie naśmiewam się z tego.

Nowego niczego nie będzie raczej w temacie i się niczego nie dowiesz, bo temat sprawy miecza w WH został wyjaśniony, teraz jest tylko przepychanka słowna na forum gdzie każdy może być kim chce i gadać co mu ślina na paluchy niesie. Choć ja i tak uważam że każda, nawet byle jaka rozmowa niesie jakiś pożytek. To co piszesz dalej to już demagogia - ja wiem co trenuje... to znaczy że co, zakładasz że ja nie wiem co trenuje choć robię to d 19 lat? Heheh, nie róbmy tu komedii.