Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-07-2014, 07:14   #44
Asmodian
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
choć wydawało mi się, że głównie z tej dyskusji wychodzi na to, że mechanika została napisana przez osoby, które pojęcia nie miały co stworzyły,
Masz dobre wrażenie. To pasjonaci, ale gier i literatury fantasy. Kilku to autorzy - Dan Abnett np. Nie trzeba znać się na szermierce czy broni by pisać dobre opowiadania i nie trzeba znać się na szermierce, by pisać zasady - ot, biorę jakąś broń i dobieram do niej takie zasady, jakie uważam że powinna mieć. Nie musi to mieć nic wspólnego z jakąkolwiek wiedzą, co najwyżej....wyobrażeniem. To nie umniejsza ich głosu w ewentualnej dyskusji - oni wiedzą jak zrobić dobrą grę i mają gdzieś, czy zrobili zasady drobiazgowo opisujące każdy duperel czy nie, o ile ludziska dobrze się przy tym bawią, a produkt się sprzedaje.
Z drugiej strony, system WH nie jest bardzo szczegółowy, i nie razi błędami właśnie przez to bo pozostawia sporo miejsca na fabularyzowanie akcji i w niej dopowiedzenie jak akcja wygląda i na ile jest realna.
 

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 08-07-2014 o 07:26.
Asmodian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem