Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-07-2014, 14:04   #4
Tiras Marekul
 
Tiras Marekul's Avatar
 
Reputacja: 1 Tiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnieTiras Marekul jest jak niezastąpione światło przewodnie
Zupełnie nie wdając się w logiczność takich umiejętności, stanowią one pewnego typu rozwiązanie dla upartego gracza. Owszem, można po prostu powiedzieć, że jeśli bohater znajdzie odpowiedni materiał, narzędzia i poświęci ileś godzin to wykona broń/pancerz. Ale jeśli gracz woli umiejętność widniejącą na jego karcie to przecież mu tego nie zabronię, prawda?

Chodzi też o samo wyobrażenie sobie tego wszystkiego. Dla przykładu, dla mnie stalowa policja wygląda odrobinę jak Space Marines. Ktoś im ten sprzęt robić musi, a nie jest to typowa prowizoryczna zbroja. Dobranie materiału, dodanie elektroniki do środka i inne pierdoły. To wszystko może się mieścić w umiejętności tworzenia zbroi. Nikt tu nie mówi o pancerzach średniowiecznych, bo przy 40 stopniach na pustyni człowiek czułby się jak w mikrofalówce.

Dla mnie tworzenie jakiejkolwiek umiejętność ma sens, jest gracz potrafi odpowiednio to wykorzystać. Jeśli ma to służyć do tworzenia bardzo przyziemnych rzeczy to szkoda inwestować w to jakiekolwiek punkty.
 
__________________
Ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn.
Tiras Marekul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem