Za szybko pędzisz. Zaczynamy od stworzenia historii postaci
Nie podałem nawet zasad mechanicznych.
Nie losujemy cech, wykupuje się je za punkty.
Każda postać ma 32 punkty.
Podstawą jest 8.
Podniesienie cechy w zakresie 9 - 14 kosztuje po jednym punkcie.
Np SF 12 kosztuje 4 punkty.
15-16 kosztuje 2 punkty za punkt cechy. Czyli za cechę wartości 16 trzeba zapłacić 10 punktów
17-18 kosztuje 3 punkty za punkt cechy. Czyli za cechę wartości 18 trzeba zapłacić 16 punktów.
Jednakże proszę i jednocześnie przypominam wszystkim zainteresowanym, iż zaczynamy od historii postaci a dopiero potem przechodzimy do mechaniki.
Dzięki tej metodzie postacie będą miały cechy niezależne od przypadku.
Np. W ten sposób można ustawić 5 cech po 14 a jedną na 10. Oczywiście mogą być inne kombinacje.