Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-08-2014, 18:09   #24
Googolplex
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Słowo od Munchkina

Wcinam się by wspomnieć o jednej ważnej a pominiętej rzeczy.
Rasowe modyfikatory atrybutów dodaje się PO przydzieleniu punktów.
Pociąga to za sobą kilka konsekwencji.
Pierwszą jest fakt iż można stworzyć na starcie postać z atrybutem przekraczającym 18.
Drugą koszt punktowy. Złoty krasnolud zaczynający z wytrzymałością równa 18 płaci za nią w punktach tyle ile człowiek zapłaciłby za atrybut o wartości 16. Za to jego zręczność na starcie będzie nie większa niż 16 i efektywnie droższa.

Niby oczywiste a jednak zdarza się iż gracze się mylą dodając cechy rasowe przed rozdaniem punktów.
 
Googolplex jest offline