Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-09-2014, 23:05   #405
Manji
 
Manji's Avatar
 
Reputacja: 1 Manji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnie
Dirk wysłuchał z uwagą co mają do powiedzenia kolejno Thorin i Ergan. Następnie zdał raport: – Posiadam prowiantu na dwa tygodnie, natomiast nie mam zapasu wody. Linę mam dziesięcio metrową bez haka, ale mam czekan. Poza tym to nie znam się na wspinaczce. Po chwili zamyślił się, a palcem przesuwał niewidzialne kamyczki na niewidzialnym liczydle. Mamrotał sobie coś pod nosem ledwie tylko poruszając ustami. – Posiadam wystarczająco leków, aby większość z was doprowadzić do dobrego stanu was albo Dorrina, na którego poszłyby moje całe zapasy. Posiadam siedemnaście porcji Czerwonego łoju, mojej produkcji. Jest to maść regenerująca skórę i tkanki, oczyszcza ranę, generalnie przyśpiesza gojenie. Posiadam także Krwawy Litwor, ale komu podać to Thorin musi zdecydować. Mam tego dziewiętnaście porcji. Mam także specyfik na regenerację kośćca, Kościozrost. Po chwili milczenia dodał – skoro idziemy trzy dni w jedną stronę, a szantarzyści na pewno nam nie odpuszczą, w związku z tym przypuszczam, że pod jakimś pretekstem ściągną nas do Azul. Całość, w te i spowrotem, może zająć nam nawet osiem dni, licząc z okładem. Za ten czas Dorrin by znacznie bardziej doszedł do siebie. Jeśli użyć Czerwonego łoju Dorrin w tydzień mógłby być już niemal w pełni sił. Nie zapominaj Detlefie o tym, że wszyscy jesteśmy na czyjejś smyczy. Idziemy we wrogie terytorium jako podjazd. Idąc z Dorrinem bę