Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-09-2014, 19:45   #138
Taliesinek
 
Taliesinek's Avatar
 
Reputacja: 1 Taliesinek nie jest za bardzo znany
Rekrutacja zamknięta.

Hej,

Jako, że jest to mój pierwszy post na forum serdecznie wszystkich witam i pozdrawiam.
Teraz coś o mnie. Przygodę z rpg zacząłem pod koniec ubiegłego tysiąclecia od WFRP, potem przegryzałem się przez kilka innych systemów, zarówno autorskich jak i takich jak D&D, ED, FS (GS), WoD (nowy tlko pobieżnie, stary częściej), Dark Heresy (oraz młodsze dzieci), L5K, SR, CP2020, Neuroshima... oraz wiele innych. Wyslę, że można powiedzieć, ze mam pewne doświadczenie w graniu. Co do prowadzenia, jestem raczej początkujący, co nie zmienia faktu, że od czasu do czasu staram się poprowadzić coś ciekawego. Aktualnie na tapecie jest Warhammer, chociaż zdarza mi się ciągnąć Pathfindera, Travellera oraz od czasu do czasu inne systemy na które akurat "mam fazę".
Moja stała ekipa (w tym i ja) skupia się, na ogół, na odgrywaniu postaci, przygodzie i zachowaniu pewnego realizmu na sesji. Nie widzimy nic złego w tym, żeby robić sobie jaja, ale żarty raczej wynikają z aktualnych wydarzeń i staramy się nie psuć klimatu niedorzecznościami czy totalnymi odpałami. Raczej nie tolerujemy też pomysłów na postacie w stylu "Byłem 20-to poziomowym wojownikiem w D&D i jak zabijałem khornea to straciłem pamięć i mnie przerzuciło do warhamera".
Co do turlactwa, turlamy, ale nie na wszystko. Oczywiście rzucamy kośćmi w walce, czy podczas próby zastraszania przeciwników przed nią, ale już nie na podnoszenie pistoletu z ziemi (bordery... bordery... ) czy rozpalanie ogniska w lesie.
Mam nadzieję, że nie rozpisałem się zbyt obszernie i przechodzę do schematu ogłoszenia.

Ad. 1. Preferowany komunikator
Skype albo TS3, w zależności od ekipy i aktualnych możliwości skype, które jak przystało na produkt microsoftu, często nie chce współpracować. Oczywiście oczekujemy jakiegoś sensownego mikrofonu i słuchawek u współgraczy.

Ad. 2. System RPG