Witajcie w niezobowiązującej sondzie dotyczącej kolejnej sesji.
MENU Klasyka Warhammera - scenariusze
Dowolny z klasycznych scenariuszy do Warhammera z dodatku Księga wiedzy tajemnej albo Potępieniec (wprawdzie opublikowany jako kampania, ale utworzona z całkowicie odrębnych scenariuszy połączonych wątkiem przewodnim). Jeśli ktoś chciałby jakiś konkretny, to niech napisze.
Klasyka Warhammer - kampanie
Dowolna z klasycznych kampanii do Warhammera: Potępieniec, Liczmistrz, Wewnętrzny wróg, Kamienie zagłady. W każdym przypadku (może poza Liczmistrzem) zaczęlibyśmy od pierwszego scenariusza a potem by się zobaczyło, czy chcemy to ciągnąć dalej.
Mroczne miasteczko Kreutzhofen
Quasi-sandboksowa zabawa w miasteczku opisanym w dodatku Mroczny cień śmierci do Warhammera I ed. Dodatek zawiera szczegółowy opis miasteczka oraz bodaj kilkanaście scenariuszy. Rozegralibyśmy jeden, maksymalnie dwa splecione scenariusze. Które? Nie byłoby to ustalone przed sesją - po prostu po luźnym początku pociągnąłbym dowolny podjęty przez postacie graczy.
Miasto Białego Wilka
Drużyna "Minotaura". Miejsce akcji: Middenheim, miasto Białego Wilka, Warhammer. Postacie graczy są nieformalną, tajną jednostką powołaną do życia przez middenmarszałka Maximiliana von Genschera do celów walki z siłami Chaosu. A nawet nie tyle walki, co infiltracji, zbierania informacji, rozpoznania, itd. "Minotaur" uważa, że oficjalne środki bezpieczeństwa są niewystarczające, bo działają niewydolnie i są zinfiltrowane przez szpiegów wroga, który w jego przekonaniu jest ogromnym zagrożeniem dla miasta i nie można go lekceważyć, tak jak to się obecnie dzieje.
Probabilistyka i podbój nowego świata
Wyprawa do nowego świata. Świat quasi-średniowieczno-renesansowy. Gracze dowodzą okrętem wysłanym w celu odkrycia nowego świata i założenia tam przyczółku. Mają do dyspozycji liczną, szeroko-wyspecjalizowaną załogę. Dużo zarządzania - ludźmi, zasobami, itp. No i przede wszystkim probabilistyka - probabiliści to osoby, którzy poprzez połączenie ogromnej wiedzy i czegoś w rodzaju intuicji potrafią określić szanse niemal dowolnego zdarzenia a nawet tworzyć tabelki możliwych zdarzeń (w tym również występowania pewnych rzeczy, np. szansę na odkrycie złota na danym obszarze). Myk polega na tym, że MG na wszelkie tego typu losowe zdarzenia opisane przez okrętowych probabilistów rzuca jawnie. Innymi słowy gracze mają ułatwione planowanie, bo wiedzą co i z jaką szansą może się wydarzyć (
dokładniejszy opis).
Dungeoncrawl
Eksploracja jakiegoś losowo wybranego "lochu" (czasem to jest statek, czasem wieża, czasem jeszcze coś innego) z
One Page Dungeon Contest. Jako że loch i jego opis zawsze mieści się na A4, toteż nie są one zbyt rozbudowane. Najpewniej krótka, dynamiczna i przyjemna sesja.
Niewiadomoco
Scenariusz (potem w razie chęci kampania) zbudowany od początku do końca według zasad opisanych w podręczniku Fate Core. Realia? Uzgadniamy w komentarzach przed sesją tak, żeby wszyscy byli zadowoleni. Konwencja? Podobnie. Postacie? Tworzymy by the book, splatając losy bohaterów dokładnie według instrukcji. Ktoś by się pisał na taką niewiadomą?
To by było chyba tyle. Pytajcie, komentujcie, głosujcie, kontestujcie.