Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-09-2014, 22:14   #23
MrKroffin
 
MrKroffin's Avatar
 
Reputacja: 1 MrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputację
Gwoli ścisłości opublikuję pewną listę dla tych, którzy jeszcze piszą KC, żeby nie popełnili pewnych błędów poprzedników. Oto lista technologii, których wasze rasy nie mogą posiadać:
  • Kalendarz
  • Pieniądz
  • Obróbka żelaza
  • Alfabet
  • Murarstwo
  • Górnictwo
  • Żegluga
  • Magia
  • Łucznictwo
  • Matematyka

Wciąż mogłem coś pominąć. Mogą zaś mieć te:
  • Łowiectwo
  • Rybołówstwo
  • Obróbka brązu
  • Koło
  • Rolnictwo
  • Hodowla zwierząt

Technologie z pierwszej listy pojawią się w swoim czasie . A te restrykcje są potrzebne na początek, by zapewnić wam równy start.
 

Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 28-09-2014 o 22:26.
MrKroffin jest offline