Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-10-2014, 22:02   #16
-2-
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Someirhle Zobacz post
Uratuj nas, Kapitanie Oczywistość

Świat wygenerowany może być równie realistyczny, jak każdy inny, tyle ze wymaga to więcej roboty, niż zwykle.
Równie realistyczny jak każdy inny to nierealistyczny. I o dziwo najbardziej ukochane światy (Tolkien anyone?) nie próbują być realistyczne. A człowiek, który stworzył Śródziemie miał zdecydowanie większe kompetencje niż wielu, wielu, wielu twórców światów...

Kto stworzył jeszcze wiarygodny świat fantasy? Na przykład Martin, jakkolwiek nie lubię jego twórczości, muszę mu przyznać. Ale kto zerknie choćby na wiki, wie, że on też miał podstawy, nie tylko pisarskie... a fantasty jest tylko dodatkiem do jego świata, bo to nie element fantastyczny Siedem Królestw wyróżnia.

Ale nie o tym jest wątek widzę, więc tak czy siak życzę Wam powodzenia. Żeby nie być całkowicie bezproduktywnym dorzucę swoje trzy słowa: najważniejsze dla świata, zanim zacznie się myśleć o realizmie, to co sprawia, że chce się w nim przeżywać te przygody. Wokół tego moim zdaniem należy budować realistyczny świat, po wymyśleniu tych elementów.
 
-2- jest offline