Ja gram ZAWSZE ale to ZAWSZE jakąś odmianą żołnierza z NJ. Przede wzystkim ja wymyśliłem dla mistrza gry taki specyficzny sposób tworzenia postaci.
-Postać musi być młoda (max 25 lat)
-Postacie zaczynają z 6 punktami w każdym atrybucie + 4 do rozdysponowania punkty
-20 punktów umiejętności (umiejętności muszą się zgadzać z pochodzeniem)
- wybierasz pochodzenie, ale zamiast cechy masz 5p atutu (o tym później)
-Rozdysponowujesz atuty, same atuty polegają na tym że albo wydajesz je na znajomości poza wojskiem, zwiększenie atrybutów początkowych albo znajomość kogoś z wysoko postanowionego w wojsku przez twoją rodzine. czyli to wygląda mniej więcej tak : za jeden punkt wykupisz a) 1 punkt atrybutu b) twój ojciec jest w dobrych stosunkach z porucznikiem (lepsze startowe eq, bezpieczniejszy przydział) C) Znasz inteligentnego i spostrzegawczego szczura z (miasto wybierasz po dostaniu przydziału)
-Odbywa się sesja szkolenia gdzie gracz wybiera do czego się przykłada a do czego nie (co skutkuje profesją i statami)
- w zależności od umiejętności i atrybutów (oraz sesji) mistrz razem z graczem wybierają profesje związaną z wojskiem (co skutkuje eq, przydziałem oraz cechą profesji) |