Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-11-2014, 18:00   #24
Googolplex
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Szczerze nie mam pojęcia dlaczego ktokolwiek miałby się bronić przed mechaniką FS. Jest prosta (dla opornych streszczenie mechaniki poniżej) i przede wszystkim dość realistyczna (choć wielu narzeka, że niezbyt się nadaje do walki bronią palną) i bardzo śmiertelna dla graczy (o ile nie mają odpowiedniej ochrony). Kolejny jej mocny punkt to podbijanie (czy jak to nazwali w podręczniku) rzutu, pozwala to na niesamowite sukcesy ale jednocześnie bardzo łatwo wtedy zepsuć rzut. System tworzenia postaci to kolejna mocna strona, początkujący mogą stworzyć postać po prostu wybierając opcje fabularne (i będzie to przyzwoita postać), bardziej doświadczeni mogą zbudować od podstaw. W obu przypadkach otrzymany bohater to nie anonimowy wieśniak którego granatem od pługa oderwali ale postać która jakoś już sobie w świecie poradzi. W teorii jest możliwe stworzenie postaci przepakowanej... w teorii bo w praktyce takie postaci są całkowicie niegrywalne (to chyba jedna z lepszych cech atrybutów "duchowych" tzn tych określających osobowość). Innymi słowy najlepsza mechanika na jakiej grałem (co nie znaczy, że w ogóle najlepsza).

A tu obiecany skrót mechaniki:

Stan trudności to atrybut + umiejętność +/- modyfikatory MG + ewentualne podbicia. Rzuca się k20, przy obrażeniach tonami k6. Jeśli to jest zbyt trudne to... wybaczcie, spodziewam się, że piszę do ludzi o IQ przewyższającej IQ zgniłego pomidora.

 

Ostatnio edytowane przez Googolplex : 13-11-2014 o 18:03.
Googolplex jest offline