Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-11-2014, 20:17   #9
Halfdan
 
Halfdan's Avatar
 
Reputacja: 1 Halfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skałHalfdan jest jak klejnot wśród skał
Cytat:
Taki Giovanni, który miałby dostarczać narkotyki hipisom przeszedłby? :> Świeżak, przyszły Ojciec Chrzestny, namaszczony...taki tam sprawdzian jego umiejętności?:>
Giovanni jak najbardziej mógłby być. Tyle że będzie miał mniej punktów wolnych (42). Książę mógł pójść na układ i jawnie nadać takiemu Giovanniemu domenę, oczywiście gdy ten nie będzie łamał tradycji.
Camarilla uważa że wszystkie wampiry są jej członkami, czy tego chcą czy nie. Tak więc jeśli ktoś jest pariasem lub anarchistą może "należeć" do Camarilli, wystarczy żeby w miarę przestrzegał Tradycji (wtedy ma 49 punktów).

Ghul wysłał list o spotkaniu do wszystkich wampirów znanych w mieście. Proszę jasno określić czy będziecie na spotkaniu w sądzie (czyli dowiecie się o upadku księcia i grasującym sabatniku). Jeśli wolicie zaczynać osobno macie 42 punkty, obojętnie kim gracie.

Dlaczego tak kombinuję przy tych punktach? Proste, żeby się nie okazało że w mieście zostali sami pochowani Setyci i Assamici, którym niezbyt zależy na tym mieście i po prostu odjadą. Druga sprawa że klany niezależne i linie krwii zazwyczaj mają swoje unikalne moce, przez co są moim zdaniem troszkę silniejsi, więc te 7 punktów trochę zbalansuje grę.

Cytat:
Cytat:
do obrażeń dodajemy sukcesy z trafienia minus jeden dla każdej broni, nie tylko strzeleckiej
Można wiedzieć dlaczego?
Tak jest w podręczniku do 3 edycji wampira, z tego co pamiętam inaczej było np w wilkołaku czy magu, więc wolę uniknąć niedomówień
Jest to odpowiednik "krytyka". 1 sukces to "marginalny sukces", "ledwo się udało" a 5 sukcesów to "spektakularny sukces", "mistrzowskie wykonanie". Jeśli trafisz gościa pistoletem między oczy (5 sukcesów) to dozna on więcej obrażeń niż jak dostanie w małego palca (1 sukces). Jak zmienisz broń na topór to dlaczego ma dostać tyle samo obrażeń i w stopę i między oczy?

Cytat:
Sesja nastawiona na akcję i działanie, nie na filozofowanie.
Ograniczyć się do rębajłów? Postacie "społeczne" czy też "filozofujące" będą miały trudniej?
Chodziło mi o to że główną osią fabuły będzie walka o wpływy, polowanie na sabatnika itp a nie np wewnętrzny konflikt z bestią, dylematy moralne przy piciu krwi czy odgrywanie weltschmerz'u stuletniego wampira (takie dylematy też mogą się pojawić, ale nie będą na pierwszym planie. Dużo też zależy od tego jakie postaci dostanę. Oczywiście możesz zrobić sobie postać jaką tylko chcesz, umysłowa czy społeczna też jest jak najbardziej mile widziana, nie ma to znaczenia. Potencjalni gracze pisali o tym w sondzie rekrutacyjnej, stąd piszę i tu.
natura i postawa jakie tylko chcesz

Maksymalne cechy pozycji:
  • kontakty 5
  • mentor - fabularnie może być i do 5, ale zakładam że nie ma więcej wampirów w mieście. W praktyce nie ma dostępu do mentora, więc pomijamy tę cechę (chyba że to inny gracz (wartość 1)).
  • mienie 5
  • pokolenie 5
  • sława 5
  • status 2, status klanowy 3
  • świta 5
  • trzoda 5
  • wpływy 1 - jeśli chodzi o klasyczne wpływy (w rządzie, mediach i policji) to Grupa Trzymająca Władzę nie dopuszczała nikogo do koryta. Policja, wojsko, straż pożarna, lokalne media, wysocy rangą urzędnicy, prawnicy, banki, światek przestępczy, przemysł związany z przetwórstwem jedzenia (rzeźnie, młyny), port na rzece, rektoraty szkolnictwa wyższego, prestiżowe szkoły, duże stadiony i atrakcje turystyczne (łącznie z Henry Doorly Zoo) były obstawione przez klikę. Dopuszczalne są wpływy o mniejszym stopniu - przykładowo można mieć wtyki u dziekana wydziału gier i zabaw, u rektora już nie; można kontrolować mały posterunek policji na przedmieściach, komendy głównej już nie; dobrze rokujący młody prawnik - do wzięcia, główny sędzia - zajęty.
    Jeśli ktoś wynajdzie sobie niszę to może wziąć wpływy na 2 (zasięg stanowy), ale proszę wcześniej skonsultować ze mną.
  • sprzymierzeńcy 5 (patrz wpływy)

Gracze z założenia to ancillae (w nowym świecie są młodsi niż w europie) lub nowicjusze. Maksymalny aktywny wiek jako wampir to 70 lat (choć mogą być dużo starsi i np przespali dwa wieki).

jeśli ktoś chce mieć potomka kosztuje to 10 punktów (chyba że jest to inny gracz)
ELIZJUM jest do wzięcia, kosztuje 5 punktów (jeśli nikt nie chce to zakładamy że Gerold je prowadził)
 

Ostatnio edytowane przez Halfdan : 25-11-2014 o 21:01.
Halfdan jest offline