Cytat:
A jeśli chodzi o "planowanie" opisów, chyba wolałbym jednak Wam podawać AC (i ew. HP przeciwników) i polegać na Waszych rzutach z Kostnicy (w sesji WFRP, w której biorę udział, MG TomaszJ podaje całe statystyki przeciwników i nikt nie ma z tym problemu ), a pytania odnośnie rozstrzygania niekonwencjonalnych akcji kierować do komentarzy przed napisaniem posta - w ten sposób ja nie muszę się produkować co chwilę i ładnie lecimy z tematem.
|
Thumb up. Popieram, chociaż wolę nie znać statów, płynniej na forum się chyba nie da tego zrobić.
Cytat:
Masz przecież jedną skuteczną szansę na atak, ewentualnie ten unarmed z bonus action. Hordy goblinów w jednej rundzie nie wybijesz.
|
Cytat:
Który build na tej sesji rozwala brak rozstrzygania ruchu co do joty?
|
Już teraz mamy taki "problem", a za kilka poziomów? Trzeba znaleźć takie rozwiązanie, które będzie działało na całą nasza rozgrywkę. Nie chce mi się szukać innych przykładów na siłę, ale na pewno coś później wyskoczy.
Dodam jeszcze o strzelaniu łukiem - ilość ataków odnosi się do każdej broni w grze, również dystansowej.
IMO ilość ataków powinna mnożyć damage z kuszy, żeby nie trzeba było brać featów, żeby kusza miała jakiekolwiek zastosowanie od otrzymania drugiego ataku.