Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-01-2015, 19:13   #127
Molkar
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Sierak Zobacz post
No a co ma edycja mechaniki do timeline? IMO równie dobrze można grać na 3.5 w czasach z 4.0 bo to tak, jakby nie można było prowadzić sesji w Czasach Niepokojów w 3.5, bo teoretycznie wtedy na topie było AD&D?
Oj mechanika ma do tego tyle, że podczas Spellplague posypała się magia i w edycji 4.0 mag to całkiem inna bajka niż w 3.5 )


Cytat:
Napisał Cedryk Zobacz post
Raczej niewielki jeśli jedna sesja będzie nastawiona na walkę druga na społecznie, to spojlery będą niewielkie lub nawet ich nie będzie. Owszem będą to dwie różne sesje ale na jednym trenie i z jednymi zakorzeniam początkowym czyli już prościej pisać MG.
Gdyby jednak zdarzenia jednej sesji wpływały na drugą to byłby oczywisty hardcor.

PS. Nie wiemy dokładnie w którym roku gramy jeśli po 1479 RD to Mystra się odrodziła i wszystko wróciło do normy, poza oczywistymi zmianami w ukształtowaniu terenu.
Jednakże akurat Wybrzeże Mieczy nie zmieniło się praktycznie wcale.
Niby tak ale znów jaki sens jest robić jedną sesje całkiem na siekanie a drugą tylko na storyline ?? sama sieczka szybko się nudzi jak i samo gadanie z npcami ;p
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline